    From: "Alti" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Naprawa opony - aerozol
    Date: Sat, 7 Mar 2009 19:20:31 +0100

    Użytkownik "millo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gou8r2$p8r$1@news.wp.pl...
    > Witajcie,
    > W sklepach można kupić aerozol z kawałkiem rurki i zaworkiem do wentyla.
    > W razie przebicia opony przykręca się toto do wentyla i psika do środka
    > jakimś ścierwem co ma załatać od wewnątrz przebicie i jednocześnie
    > powietrze dopompowuje koło. Taka alternatywa koła zapasowego. Niestety -
    > na opakowaniu jest napis, że nie stosuje sie od motocykli. Ściema
    > marketingowa? Czy naprawdę nie można tego stosować do motocykli? Macie
    > jakieś ewentualne doświadczenia?

    Miałem coś takiego firmy Holts.
    Jak złapałem kapcia i uzyłem tego zgodnie z instrukcją to efekt przy
    standardowym gwoździowym kapicu był taki że z dzury w oponie zaczął
    wylatywac syf. Ujebał mi pół motoru a powietrze w oponie skończyło się po
    jakimś metrze, może dwóch metrach. Więcej gówna nie kupię. Rozwiązaniem
    takich problemów wydaje mi się sensowny assistance.
    Wojtek