eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNaprawa maglownicyRe: Naprawa maglownicy
  • Data: 2011-02-18 09:24:25
    Temat: Re: Naprawa maglownicy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-18 02:35, sth pisze:
    >> Luz jest tak duży, że element zaznaczony czerwoną strzałką stuka
    >> "metal o metal" w element zaznaczony niebieską strzałką. Stuka po
    >> stronie niebieskiej strzałki.
    >
    > doprecyzuj o jaki luz ci chodzi (promieniowy?)

    Tak.
    Tyle że na pewno po wymianie ślizgu na pewno zniknie luz w kierunku
    góra-dół.
    Ślizg ma też krawędź która skasuje możliwość wciskania ślizgu w stronę
    środka przekładni.
    Natomiast obawiam się o to że nadal zostanie możliwość pociągnięcia
    ślizgu w w drugą stronę.
    No ale włożę nowy ślizg i zobaczę.


    >> Ale zastanawiam się czy nie ma jeszcze czegoś na końcu elementu
    >> czerwonego - jakieś tulei czy coś.
    >> Bo na rysunku nic tam nie narysowali
    >
    > tego bym sie trzymal choc z doswiadczenia wiem ze rysunki nie sa w 100%
    > dokladne i czasem cos brakuje lub jest za duzo.

    No mimo wszystko liczę że element pracujący/zużywający się by się tam
    znalazł (i w katalogu części).

    >
    >> - ale dlaczego element czerwony jest taki długi, skoro mógłby się
    >> kończyć zaraz za miejscem przykręcenia do niego ślizgu?
    >
    > moim zdaniem on ma na koncu po prostu podparcie lub latwiejszy proces
    > technologiczny podczas pordukcji to spowodowal
    >
    >
    > ATSD po cholere to rozkminiasz :) ? (mam tak samo:P)

    U mnie się to bardzo rozhulało.
    Dopiero co kupiłem samochód i po tym jak pojechałem na trening
    maglownica się porozkręcała. Musiała być za słabo skontrowana nakrętka
    trzymającą śrubę dociskającą sprężynę.

    Bo jak następnego dnia pojawił się zarza po ruszeniu spory luz ze
    stukaniem, to dokulałem się do SKP gdzie znaleźliśmy tą maglownicę,
    wróciłem do garażu i okazało się że i kontrę i tą śrubę można wykręcić
    ręką bez klucza.
    Dokręciłem, wymieniłeś sprężynkę na jakąś lepszą (poliftową), no ale luz
    jest dalej, no to teraz ślizg wymieniam, bo też już swoje przeżył.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: