  • Data: 2016-12-01 10:17:56
    Temat: Re: Naprawa kluczyka
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-30 o 15:45, Adam pisze:

    > A jak ty tą szmatkę wcisnąłeś do switcha?

    No, muszę przyznać że nie za bardzo wiem gdzie ten switch się znajduje.
    Przeczyściłem tylko wszystko co się dało. Czy właśnie to czyszczenie
    przyniosło efekt tego na 100% nie wiem. Faktem jest tylko to że kluczyk
    sprawuje się teraz lepiej. Oczywiście tylko w kwestii otwierania, bo jak
    już pisałem powyżej - po tej operacji zamykanie działa gorzej.