  • Data: 2016-11-28 21:14:17
    Temat: Re: Naprawa kluczyka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Nov 2016 19:34:42 +0100, Trybun napisał(a):

    > Tak, dokładnie. Jeden przycisk do blokowania drzwi i aktywacji alarmu,
    > drugi do odblokowania i wyłączania alarmu.

    Aaaa to ciekawe. Skoro po otwarciu przycisk co działał przestał działać
    a ten co nie działał zaczął, to ja bym się nie czepiał mikrowyłaczników
    :) Najpierw bym sprawdził czy plastyk klawiszy nie przestał sprężynować
    albo czy szczeliny nie zarosły brudem. A czy mikroswicze w rozebranym
    przycisku, naciskane powiedzmy zapałką robią prawidłowe klik?
    --
    Jacek
    I hate haters.