eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNaprawa aparatu nieskutecznaRe: Naprawa aparatu nieskuteczna
  • X-Received: by 10.182.236.10 with SMTP id uq10mr38710obc.18.1405182837606; Sat, 12
    Jul 2014 09:33:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.236.10 with SMTP id uq10mr38710obc.18.1405182837606; Sat, 12
    Jul 2014 09:33:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed1a.news.
    xs4all.nl!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!v10no58088qac.1!news-out.google.com!bp9ni7igb.0!nntp.google.com!h18no59507
    8igc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 12 Jul 2014 09:33:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <53c16071$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=80.120.188.1;
    posting-account=JOtkwgoAAAA9ocXNwD7vxptlRFKa5e2C
    NNTP-Posting-Host: 80.120.188.1
    References: <53c16071$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Naprawa aparatu nieskuteczna
    From: XX YY <f...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 12 Jul 2014 16:33:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 41
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:904120
    [ ukryj nagłówki ]

    Am Samstag, 12. Juli 2014 18:21:07 UTC+2 schrieb fifak:
    > Kupiłem w marcu aparat olympus.
    >
    > W maju zacząłem aparat używać i zauważyłem że sprzęt się zawiesza.
    >
    > Trafił do serwisu skąd wrócił po naprawie z adnotacją wymiana płyty głównej.
    >
    >
    >
    > Po dwóch tygodniach jadę na wycieczkę i dalej to samo aparat zawiesza się.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Jak to wygląda pod względem gwarancji rękojmi, przepisów, ile razu będę
    >
    > zmuszony oddawać do naprawy zanim wymienią mi na nowy albo zwrócą kasę.?
    >
    >
    >
    > Są jakieś inne możliwości ?

    w tej chwili ma wejsc nowe prawo , ze przy powtornej naprawie w okresie gwarancji
    sprzedajacy ma wymienic sprzet na nowy , lub zwrocic piniadze.
    szczegolow nie studiowalem jeszcze , ale jakos tak podobnie bedzie.
    ale to dopiero niedaleka przyszlosc , sejm ma to ustawic jakos tak teraz - nowe prawo
    konsumenckie.
    w tej chwili to w zasadzie dobra wola sprzedajacego , albo droga sadowa , ktora jest
    dalece dluzsza .
    tak wiec pozostaje oddac do naprawy i pertraktacje - moze zmienia na nowy egzemplarz.

    mialem podobny przypadek , ostatecznie mi zmienili na najnowszy , gdyz ten ktory
    mialem byl to starszy model , tyle ze ja najnowszego nie chcialem , ale wzialem - co
    robic?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: