  • 21. Data: 2013-11-02 22:19:19
    Temat: Re: Napiwek na stacji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-02 20:21, Użytkownik Budzik napisał:

    > Myślę, ze sporo osób daje.

    Ja myślę że nie. Z obserwacji wynika że nikt. Masz jakieś inne
    spostrzeżenia ?

    > Czesto pytają tez czy umyć szyby, co zapewne w ich zakresie obowiązków nie
    > leży.
    > I wtedy tym bardziej ludzie dają.

    Tankuje w Shellu, nie pytają o mycie szyb, można sobie umyć samemu
    bo jest czym, przychodzą tylko jak widzą że klient stoi i na coś
    czeka (facet na gaz a kobiety nawet na etylinę czy ropę), jak
    klient sam leje to nie podchodzą i nie przeszkadzają. I tak jest
    od kilkunastu lat odkąd tam jeżdżę.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-11-02 23:15:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja myślę że nie. Z obserwacji wynika że nikt. Masz jakieś inne
    > spostrzeżenia ?

    Widywałem nie raz, zdarzalo mi sie dawać, zwłaszcza jak to były osoby które
    znam i po prostu podobało mi sie ich podejscie do pracy, zawsze dobry humor
    itp.

> [...]
    > czeka (facet na gaz a kobiety nawet na etylinę czy ropę), jak
    > klient sam leje to nie podchodzą i nie przeszkadzają. I tak jest

    Bo to sa rozsądni ludzie.
    Podchodzą tylko do tych, od których spodziewają sie coś dostać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 23. Data: 2013-11-02 23:19:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ja myślę że nie. Z obserwacji wynika że nikt. Masz jakieś inne
    > spostrzeżenia ?

    Jak zrobi coś więcej to daję np te szyby. Za nalanie raczej nie bo to dość
    pokrętne by płacić dwa razy za to samo.

  • 24. Data: 2013-11-02 23:23:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

    Rzadko. Zwykle gaz. Chciałbyś się przenieść do Polski ?

  • 25. Data: 2013-11-02 23:27:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nalewa bo tam pracuje, bo takie ma wymagania koncernowe, bo liczy na
    > drobny
    > napiwek, jako dopłate do pensji.
    > Jak co drugi mu da 1zł to całkiem konkretna kwota sie uzbiera.

    1zł jest ok ???

  • 26. Data: 2013-11-03 00:04:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Nov 2013 20:15:14 +0100, z napisał(a):
    > Czasem się trzeba nieźle pośpieszyć żeby wygrać wyścig po pistolet. ;-)
    > "Może 98? bardzo dobra cena. Nalej pan. No nalej"
    > A już od tych namawiań na kiełbaskę, kawę, płyn do spryskiwaczy, punkty
    > to mnie mdli. Normalnie jak na targowisku wśród Rumunów. :-)

    Jak w Ameryce.
    Takie szkolenie w McDonaldzie, zarzad wymyslil, kierownik pilnuje itd.

    J.

  • 27. Data: 2013-11-03 00:57:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 2 Nov 2013 23:23:20 +0100, John Ko?alsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    >Rzadko. Zwykle gaz. Chciałbyś się przenieść do Polski ?

    Nie wiem. Zastanawiam sie...

    A.L.

  • 28. Data: 2013-11-03 00:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 1zł jest ok ???

    Dajesz tyle ile chcesz.
    1gr czy 10gr pewnie byłoby uwłaczające ale złotówka czy 2zł? IMO ok.
    Pewnie inaczej w Warszawie, inaczej w Kołobrzegu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 29. Data: 2013-11-03 10:15:04
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-02 19:18, J.F. pisze:

    > Z rzadka.
    > I tak sie zastanawiam - nalewa bo lubi, czy pilnuje zeby mu bez
    > zaplaty nie uciec.
    >
    > Zwyczaju dawania napiwku jeszcze nie ma.

    Myślę, że przyłażą właśnie po napiwek. Albo, żeby wcisnąć droższą E95 z
    jakąś "nazwą własną". Raz tak miałem na BP, dawno.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 30. Data: 2013-11-03 11:02:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Nov 2013 18:57:31 -0500, A.L. napisał(a):

    > Nie wiem. Zastanawiam sie...

    Paskudny klimat, drogie paliwo, drogie mieszkania, dziurawe szosy,
    bezinteresowna zazdrosc i nienawisc na kazdym kroku, Ujnia Europejska
    wtykajaca nos w nieswoje sprawy, aksamitny totalitaryzm, socjalizm... Raj
    na Ziemi :)

    Kup sobie w Bolandzie domek letniskowy, a mieszkaj w USA...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba