  • 9. Data: 2013-11-02 19:59:45
    Temat: Re: Napiwek na stacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na schellu przyłażą. Trzeba odganiać.

    Odganiać? Jak muchy?
    Może chciałes powiedzieć, że przychodzą i im grzecznie dziekujesz?
    Bo Twoje określenie brzmi bardzo pejoratywnie i źle świadczy o osobie je
    wypowiadającej... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 12. Data: 2013-11-02 20:06:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-02 19:59, Użytkownik Budzik napisał:

    > Nalewa bo tam pracuje, bo takie ma wymagania koncernowe, bo liczy na drobny
    > napiwek, jako dopłate do pensji.
    > Jak co drugi mu da 1zł to całkiem konkretna kwota sie uzbiera.

    A ktokolwiek im daje ?
    Ludzie co najwyżej mówią dziękuje i idą do budynku żeby w kasie
    zapłacić.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-11-02 20:10:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Hmm, przejaw kultury osobistej czy nie zrozumiałem tej wypowiedzi?

    Czego tu nie rozumieć? To przecież żart. Wiadomo, że nie daję nikomu
    żadnego 2zł. Po prostu nie tankuje na Orlenie i Shellu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2013-11-02 20:14:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Może chciałes powiedzieć, że przychodzą i im grzecznie dziekujesz?

    Tak raz byłem, grzecznie podziękowałem i już nigdy więcej nie tankuje
    na Shellu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 15. Data: 2013-11-02 20:15:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-02 20:06, RadoslawF pisze:
    > A ktokolwiek im daje ?
    > Ludzie co najwyżej mówią dziękuje i idą do budynku żeby w kasie
    > zapłacić.

    Czasem się trzeba nieźle pośpieszyć żeby wygrać wyścig po pistolet. ;-)
    "Może 98? bardzo dobra cena. Nalej pan. No nalej"
    A już od tych namawiań na kiełbaskę, kawę, płyn do spryskiwaczy, punkty
    to mnie mdli. Normalnie jak na targowisku wśród Rumunów. :-)

  • 16. Data: 2013-11-02 20:17:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-02 20:14, PiteR pisze:
    > Tak raz byłem, grzecznie podziękowałem i już nigdy więcej nie tankuje
    > na Shellu.

    O widzisz. Jesteś jawnym zaprzeczeniem skuteczności reklamy i innych
    sztuczek marketingowych.
    Wiem... Specjaliści będą się do śmierci zarzekać że to jednak działa a
    wku...nie klienta swoje robi i przynosi zyski. :-)

  • 17. Data: 2013-11-02 20:21:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Czego tu nie rozumieć? To przecież żart. Wiadomo, że nie daję nikomu
    > żadnego 2zł. Po prostu nie tankuje na Orlenie i Shellu.

    To wybacz, nie zrozumiałem tego żartu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 18. Data: 2013-11-02 20:21:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ktokolwiek im daje ?
    > Ludzie co najwyżej mówią dziękuje i idą do budynku żeby w kasie
    > zapłacić.

    Myślę, ze sporo osób daje.
    Czesto pytają tez czy umyć szyby, co zapewne w ich zakresie obowiązków nie
    leży.
    I wtedy tym bardziej ludzie dają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 19. Data: 2013-11-02 20:25:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > O widzisz. Jesteś jawnym zaprzeczeniem skuteczności reklamy i innych
    > sztuczek marketingowych.

    Mam dwie Neste w okolicy. Zawsze jest taniej. Rano prawie nigdy nie ma
    kolejki. Zawsze się dowiem za ile mogę zatankować *przed* tankowaniem.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 20. Data: 2013-11-02 21:13:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 02 Nov 2013 20:25:28 +0100 osobnik zwany PiteR napisał:

    > Mam dwie Neste w okolicy. Zawsze jest taniej. Rano prawie nigdy nie ma
    > kolejki. Zawsze się dowiem za ile mogę zatankować *przed* tankowaniem.

    raczej miałem. Bo Neste to teraz Shell

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?