  • 1. Data: 2013-11-02 09:25:17
    Temat: Napiwek na stacji
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

  • 2. Data: 2013-11-02 11:17:12
    Temat: Re: Napiwek na stacji
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Za zatankowanie nic, za umycie szyb od 1 do 2 zł.

  • 3. Data: 2013-11-02 17:58:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

    2zł żeby stali na miejscu i nie odzywali się

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2013-11-02 18:50:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 2 Nov 2013 09:25:17 +0100, John Ko?alsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

    To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

    A.L.

  • 5. Data: 2013-11-02 19:01:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** A.L. pisze tak:

    > To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

    Na schellu przyłażą. Trzeba odganiać.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2013-11-02 19:18:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Nov 2013 12:50:52 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 2 Nov 2013 09:25:17 +0100, John Ko?alsky <j...@k...invalid>
    > To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

    Z rzadka.
    I tak sie zastanawiam - nalewa bo lubi, czy pilnuje zeby mu bez
    zaplaty nie uciec.

    Zwyczaju dawania napiwku jeszcze nie ma.

    J.

  • 7. Data: 2013-11-02 19:22:23
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 19:18:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > (...)
    > I tak sie zastanawiam - nalewa bo lubi, czy pilnuje zeby mu bez
    > zaplaty nie uciec.

    Najczęściej podchodzi żeby namówić na nalanie droższego paliwa - bo ma od tego bonus
    pieniężny do wypłaty ;) (duże sieciowe stacje, osoby "na placu" są rozliczane ze
    sprzedaży droższych paliw)

  • 8. Data: 2013-11-02 19:34:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2013 11:22:23 -0700 (PDT), rzymo napisał(a):

    > Najczęściej podchodzi żeby namówić na nalanie droższego paliwa - bo ma
    >od tego bonus pieniężny do wypłaty ;) (duże sieciowe stacje, osoby
    >"na placu" są rozliczane ze sprzedaży droższych paliw)

    To moze na Shellu, bo ja sie spotkalem i bez namawiania.

    J.

  • 10. Data: 2013-11-02 19:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Z rzadka.
    > I tak sie zastanawiam - nalewa bo lubi, czy pilnuje zeby mu bez
    > zaplaty nie uciec.

    Nalewa bo tam pracuje, bo takie ma wymagania koncernowe, bo liczy na drobny
    napiwek, jako dopłate do pensji.
    Jak co drugi mu da 1zł to całkiem konkretna kwota sie uzbiera.

    > Zwyczaju dawania napiwku jeszcze nie ma.

    Na pewno nie ma obowiązku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 11. Data: 2013-11-02 19:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 2zł żeby stali na miejscu i nie odzywali się

    Hmm, przejaw kultury osobistej czy nie zrozumiałem tej wypowiedzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami