  • 1. Data: 2011-06-21 09:14:59
    Temat: Napisać od początku czy konwertować
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Zastanawiam się, czy dzisiaj da się wykorzystać w witrynie strony powstałe przed
    kilkunastoma laty. Chodzi między innymi o to, że kiedyś w html pisał się
    zupełnie inaczej, na przykład definiując tabelę przygotowuje się dla niej css, a
    nie jak kiedyś atrybuty.

    Sprawa dotyczy tej strony, są to różne perełki, które stworzyłem x lat temu i
    które się zachowały. Zależy mi aby je umieścić w obecnie tworzonej witrynie..

    Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam

    Romek

  • 2. Data: 2011-06-21 13:19:39
    Temat: Re: Napisać od początku czy konwertować
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-06-21 11:14, Romek pisze:

    > Zastanawiam się, czy dzisiaj da się wykorzystać w witrynie strony powstałe przed

    Do czego.
    Stronę czy treść?

    > kilkunastoma laty. Chodzi między innymi o to, że kiedyś w html pisał się
    > zupełnie inaczej, na przykład definiując tabelę przygotowuje się dla niej css, a
    > nie jak kiedyś atrybuty.

    Jeśli chodzi o działanie - zadziała. Kwestia celu, po co chcesz to wieszać?

    > Sprawa dotyczy tej strony, są to różne perełki, które stworzyłem x lat temu i
    > które się zachowały. Zależy mi aby je umieścić w obecnie tworzonej witrynie..

    Jak jako archiwum, to po co przerabiać?

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps

  • 3. Data: 2011-06-21 15:43:10
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    wtorek, 21 czerwca 2011 11:14 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Romek:

    > Zależy mi aby je umieścić w obecnie tworzonej witrynie..
    >
    > Co o tym myślicie?

    Niezbyt rozumiem problem. Skoro Tobie zależy żeby je umieścić, to je umieść.
    Jak dzisiaj napiszesz stronę opartą na tabelach oraz ramkach to świat się od
    tego nie zawali.

    Główną zaletą oddzielenia prezentacji i skryptów od treści jest to, że
    później łatwiej tym zarządzać i modyfikować. Jeżeli chcesz te swoje stare
    strony po prostu wrzucić do sieci i nie planujesz specjalnie ich zmieniać,
    to myślę że możesz to zrobić z czystym sumieniem.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski