  • 1. Data: 2011-06-16 09:17:26
    Temat: Przekierowania za pomocą .htaccess
    Od: Diaboł <d...@o...eu>

    Witam!

    Jest sobie strona, powiedzmy mojastrona.pl. Chciałem, zeby była
    indeksowana jako www.mojastrona.pl więc do .htaccess dodałem:

    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.mojastrona.pl$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojastrona.pl/$1 [L,R=301]

    Wszystko ładnie działa, ale któregoś dnia Google Narzędzia dla
    webmasterów pokazało, że w domenie istnieje duplikat treści. Okazuje
    się, że http://www.mojastrona.pl i http://www.mojastrona.pl/index.php to
    dla Google dwie różne strony.

    Dorzeźbiłem:

    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.mojastrona.pl$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojastrona.pl/$1 [L,R=301]
    RewriteCond %{THE_REQUEST} ^.*/index.php
    RewriteRule ^(.*)index.php$ http://www.mojastrona.pl/$1 [R=301,L]

    i kicha. Wszystkie strony są w indeksie Google jako
    http://www.mojastrona.pl/cośtam, a strona główna jako
    http://mojastrona.pl. Jak to www dorobić?

    Pozdrawiam,
    Diabół

  • 2. Data: 2011-06-16 09:20:42
    Temat: Re: Przekierowania za pomocą .htaccess
    Od: Diaboł <d...@o...eu>

    Dodam jeszcze, że w mapie witryny (sitemap.xml) mam osiem stron.
    Wszystkie z www. Narzędzia dla webmasterów podają, że z tych ośmiu stron
    w indeksie znajduje się siedem.