  • 1. Data: 2011-06-13 13:16:28
    Temat: Jaki edytor polecacie
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Szukam dla siebie edytora xhtml. Moim ulubionym edytorem i takim akurat dla mnie
    był ked, ale nie jest już rozwijany. Szukam obecnie edytora który by pozwolił
    tworzyć dokumenty z szablonu (wstawiał fragmenty kodu), i nie był przeładowany
    bajerami. Taki był ked. Może być po angielsku, byle nie trzeba był sie
    zastanawiać 15 minut gdzie kliknąć.

    Pozdrawiam i dziękuję

    Romek

  • 2. Data: 2011-06-13 17:23:42
    Temat: Re: Jaki edytor polecacie
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 13-06-2011 15:16, Romek pisze:
> [...]
    > bajerami. Taki był ked. Może być po angielsku, byle nie trzeba był sie

    Spróbuj PHPDesigner (nie jest tylko do PHP wbrew pozorom) lub CodeLobster.

    --
    Peter