-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
From: "PcmOL" <...@...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Napiecie na podtrzymaniu radia
Date: Sun, 24 Jul 2011 20:10:04 +0200
Organization: Pro Futuro
Lines: 15
Message-ID: <j0hn6a$1cd$1@opal.futuro.pl>
References: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
<j03mqs$5sg$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 90-156-65-160.internetia.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.futuro.pl 1311531018 1421 90.156.65.160 (24 Jul 2011 18:10:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@f...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jul 2011 18:10:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387451
[ ukryj nagłówki ]....
> Nie wiem w jakim stanie jest Twoja instalacja, ale nic nie powinno
> przekłamywać odczytu. Po odpaleniu pojazdu wartość na woltomierzu musi
> wzrosnąć do nominalnej wartości. Obie wartości muszą być takie same na
> akumulatorze, jak i w instalacji elektrycznej dochodzącej do radia
> samochodowego.
Jest to oczywista bzdura.
Napiecie na woltomierzu będzie pomniejszone o o prąd na przewodach "po
drodze" razy ich rezystancja.
Wobec powyższego, napięcie będzie się zmieniać w zalezności od obciążenia
dołączonego do przewodów "po drodze".
Dość konkretnie się będzie zmieniać - ułamki woltów, do pojedynczych
woltów.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.11 23:44 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=