-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Napiecie na podtrzymaniu radia
Date: Tue, 19 Jul 2011 12:37:16 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 21
Message-ID: <j03mqs$5sg$1@news.task.gda.pl>
References: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1311071900 6032 89.78.83.115 (19 Jul 2011 10:38:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 10:38:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386205
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-19 12:26, Yogi(n) pisze:
> Pytanie do obeznanych z elektrotechniką samochodową:
> Czy podpięcie woltomierza (w sensie dodatkowego zegara, nie tak na
> chwilę w celu zmierzenia) do podtrzymania zasialnia radia ma sens?
> Innymi słowy, czy napięcie na podtrzymaniu będzie wskazywało napięcie na
> akumulatorze (pomijając oczywiście spadek na kablu)- w stanie
> spoczynkowym a także w czasie jazdy, kiedy alternator pracuje? - czy też
> jest tam coś po drodze, co może przekłamywać odczyt? Warto ciągnąć
> osobny kabel bezpośrednio od akumulatora? Pytam, bo zegar miałby być
> zamontowany bezpośrednio nad radiem, więc podpięcie go tam byłoby łatwe
> technicznie, ciągnięcie kabli od akumulatora zaś wiązałoby się z
> poważniejszym nakładem pracy.
>
Nie wiem w jakim stanie jest Twoja instalacja, ale nic nie powinno
przekłamywać odczytu. Po odpaleniu pojazdu wartość na woltomierzu musi
wzrosnąć do nominalnej wartości. Obie wartości muszą być takie same na
akumulatorze, jak i w instalacji elektrycznej dochodzącej do radia
samochodowego.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=