eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNapiecie na podtrzymaniu radiaRe: Napiecie na podtrzymaniu radia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Napiecie na podtrzymaniu radia
    Date: Tue, 19 Jul 2011 12:37:16 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <j03mqs$5sg$1@news.task.gda.pl>
    References: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1311071900 6032 89.78.83.115 (19 Jul 2011 10:38:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 10:38:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386205
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-19 12:26, Yogi(n) pisze:

    > Pytanie do obeznanych z elektrotechniką samochodową:
    > Czy podpięcie woltomierza (w sensie dodatkowego zegara, nie tak na
    > chwilę w celu zmierzenia) do podtrzymania zasialnia radia ma sens?
    > Innymi słowy, czy napięcie na podtrzymaniu będzie wskazywało napięcie na
    > akumulatorze (pomijając oczywiście spadek na kablu)- w stanie
    > spoczynkowym a także w czasie jazdy, kiedy alternator pracuje? - czy też
    > jest tam coś po drodze, co może przekłamywać odczyt? Warto ciągnąć
    > osobny kabel bezpośrednio od akumulatora? Pytam, bo zegar miałby być
    > zamontowany bezpośrednio nad radiem, więc podpięcie go tam byłoby łatwe
    > technicznie, ciągnięcie kabli od akumulatora zaś wiązałoby się z
    > poważniejszym nakładem pracy.
    >
    Nie wiem w jakim stanie jest Twoja instalacja, ale nic nie powinno
    przekłamywać odczytu. Po odpaleniu pojazdu wartość na woltomierzu musi
    wzrosnąć do nominalnej wartości. Obie wartości muszą być takie same na
    akumulatorze, jak i w instalacji elektrycznej dochodzącej do radia
    samochodowego.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: