-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Napiecie na podtrzymaniu radia
Date: Tue, 19 Jul 2011 12:37:16 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 21
Message-ID: <j03mqs$5sg$1@news.task.gda.pl>
References: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1311071900 6032 89.78.83.115 (19 Jul 2011 10:38:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 10:38:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <4e255bcb$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386205
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-19 12:26, Yogi(n) pisze:
> Pytanie do obeznanych z elektrotechniką samochodową:
> Czy podpięcie woltomierza (w sensie dodatkowego zegara, nie tak na
> chwilę w celu zmierzenia) do podtrzymania zasialnia radia ma sens?
> Innymi słowy, czy napięcie na podtrzymaniu będzie wskazywało napięcie na
> akumulatorze (pomijając oczywiście spadek na kablu)- w stanie
> spoczynkowym a także w czasie jazdy, kiedy alternator pracuje? - czy też
> jest tam coś po drodze, co może przekłamywać odczyt? Warto ciągnąć
> osobny kabel bezpośrednio od akumulatora? Pytam, bo zegar miałby być
> zamontowany bezpośrednio nad radiem, więc podpięcie go tam byłoby łatwe
> technicznie, ciągnięcie kabli od akumulatora zaś wiązałoby się z
> poważniejszym nakładem pracy.
>
Nie wiem w jakim stanie jest Twoja instalacja, ale nic nie powinno
przekłamywać odczytu. Po odpaleniu pojazdu wartość na woltomierzu musi
wzrosnąć do nominalnej wartości. Obie wartości muszą być takie same na
akumulatorze, jak i w instalacji elektrycznej dochodzącej do radia
samochodowego.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=