eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNapiecie na podtrzymaniu radiaNapiecie na podtrzymaniu radia
  • Data: 2011-07-19 12:26:00
    Temat: Napiecie na podtrzymaniu radia
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pytanie do obeznanych z elektrotechniką samochodową:
    Czy podpięcie woltomierza (w sensie dodatkowego zegara, nie tak na chwilę w
    celu zmierzenia) do podtrzymania zasialnia radia ma sens? Innymi słowy, czy
    napięcie na podtrzymaniu będzie wskazywało napięcie na akumulatorze
    (pomijając oczywiście spadek na kablu)- w stanie spoczynkowym a także w
    czasie jazdy, kiedy alternator pracuje? - czy też jest tam coś po drodze, co
    może przekłamywać odczyt? Warto ciągnąć osobny kabel bezpośrednio od
    akumulatora? Pytam, bo zegar miałby być zamontowany bezpośrednio nad radiem,
    więc podpięcie go tam byłoby łatwe technicznie, ciągnięcie kabli od
    akumulatora zaś wiązałoby się z poważniejszym nakładem pracy.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg
    http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
    http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
    07190268210.jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: