  • 11. Data: 2010-10-21 17:17:21
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    > Nie chodzi mi o kabelki do obu tych napędów, bo te pewnie mam, albo mogę
    > mieć.
    > Jeśli jednak końcówki są różne to potrzebne by było coś w rodzaju
    > przelotki.
    >
    > Pozdrawiam
    > User

    Ty zastanow sie czego chcesz i co piszesz bo to jakis belkot jest !

    Koncowki do stacji 5.25'' wygladaja jak na fotce z linku i jak w
    napedzie ktory podobno masz iwec czemu zadajesz debilne pytania ?

  • 12. Data: 2010-10-21 17:28:26
    Od: "User" <U...@U...com.pl>

    komputerowym

    > Nie chodzi mi o kabelki do obu tych napędów, bo te pewnie mam, albo mogę mieć.
    > Jeśli jednak końcówki są różne to potrzebne by było coś w rodzaju przelotki.

    Nie chodziło mi kabelki w sensie kupna w sklepie ze złomem komputerowym.

    > Ty zastanow sie czego chcesz i co piszesz bo to jakis belkot jest !

    > Koncowki do stacji 5.25'' wygladaja jak na fotce z linku i jak w napedzie ktory
    podobno masz iwec czemu zadajesz debilne pytania ?

    Gdybyś uważniej czytał, to byś nie zarzucał mi debilnych pytań:
    ">> Nie mam teraz tych kabelków (od 3,5" i 5,25") pod ręką."
    Czy gdzieś przeczytałeś, że chodzi o komputer przy którym teraz siedzę?

    Szkoda, że po tylu rzeczowych odpowiedziach na końcu okazałeś się
    niegrzeczny. No ale w Polsce to właściwie ostatnio nie należy się dziwić.
    To taka nasza "normalność" :-( Szkoda.

    User

  • 13. Data: 2010-10-21 17:32:42
    Od: "User" <U...@U...com.pl>

    > Mają inne, stacje 5.25" mają złącze krawędziowe - coś w stylu złącza na
    > kartach PCI.
    > Tak jak pisałem, stosowny kabelek posiadam, taki jak ten 5-connector
    > floppy cable na zdjęciu z linka kolegi. Mogę opchnąć tanio.

    Chcę mieć pewność, że dobrze rozumie. Mógłbyś sprzedać mi kabelek,
    który na jednym końcu ma złącze pasujące do kontrolera 3,5" na płycie P2K,
    a na drugim końcu złącze pasujące do napędu 5,25"?

    Pozdrawiam
    User

  • 14. Data: 2010-10-21 17:55:19
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 19:32, User pisze:

> [...]
    > który na jednym końcu ma złącze pasujące do kontrolera 3,5" na płycie P2K,
    > a na drugim końcu złącze pasujące do napędu 5,25"?

    kontroler na plycie jest uniwersalny obsluzy i 3.5'' i 5.25'' pozostaje
    kwestia koncowek !!

  • 15. Data: 2010-10-21 17:56:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "User" napisał:

    > Chcę mieć pewność, że dobrze rozumie. Mógłbyś sprzedać mi kabelek,
    > który na jednym końcu ma złącze pasujące do kontrolera 3,5"

    Nie ma kontrolera 3,5", jest po prostu kontroler FDD, a czy obsłuży napęd
    5,25, to zależy IMHO od BIOS-u.

    > na płycie P2K, a na drugim końcu złącze pasujące do napędu 5,25"?

    To złącze na płycie (dawniej na osobnym kontrolerze) od ćwierć wieku się nie
    zmieniło, zatem będą pasować dowolne taśmy FDD, zarówno te do napędów 5,25
    jak i 3,5". Te mieszane zresztą również.

    JoteR

  • 16. Data: 2010-10-21 18:06:50
    Od: "User" <U...@U...com.pl>

    > To złącze na płycie (dawniej na osobnym kontrolerze) od ćwierć wieku się nie
    zmieniło, zatem będą pasować dowolne taśmy FDD,
    > zarówno te do napędów 5,25 jak i 3,5". Te mieszane zresztą również.

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Przy najbliższej okazji, prawdopodobnie jutro, sprawdzę te kabelki, a może nawet uda
    mi się podłączyć ten napęd i wtedy sprawa BIOSu i widzenia tego napędu przez system
    będzie jasna.

    Przy okazji chcę jeszcze przeprosić za błąd (w polszczyźnie):
    "Chcę mieć pewność, że dobrze rozumie.".
    Oczywiście błąd polegał na zgubieniu "m", a nie na (próbie) użyciu formy "rozumiĘ".

    Pozdrawiam
    User

  • 17. Data: 2010-10-21 18:15:51
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 19:28, User pisze:

> [...]
    >
    > Szkoda, że po tylu rzeczowych odpowiedziach na końcu okazałeś się
    > niegrzeczny. No ale w Polsce to właściwie ostatnio nie należy się dziwić.

    Chiales napisac ze okazalem sie chamem i prostakiem prawdziwy polaku
    katoliku ?

  • 18. Data: 2010-10-21 18:27:25
    Od: "User" <U...@U...com.pl>

    > Chiales napisac ze okazalem sie chamem i prostakiem prawdziwy polaku katoliku ?
    Kulą w płot. Przeciwna opcja. Ale tego jakoś nie załapałeś.
    Ale zostawmy to. Jeśli sam nie widzisz niestosowności tego co napisałeś,
    to ja już nic na to nie poradzę.

    User

  • 19. Data: 2010-10-21 18:36:22
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    User pisze:

    > Przy okazji chcę jeszcze przeprosić za błąd (w polszczyźnie):
    > "Chcę mieć pewność, że dobrze rozumie.".
    > Oczywiście błąd polegał na zgubieniu "m", a nie na (próbie) użyciu formy
    > "rozumiĘ".

    Dobra, dobra - nie tłumacz 'siem'. ;) :)

    Pzdr, OMSON

  • 20. Data: 2010-10-21 20:39:01
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "User" napisał:

    > Nie mam teraz tych kabelków (od 3,5" i 5,25") pod ręką."

    Ja bym pytał, czy kabel sygnałowy od 5,25" będzie drugim końcem pasował do
    kontrolera na płycie.

    Remek