  • 1. Data: 2010-11-14 12:26:08
    Temat: Namiętnym importerom amerykańców polecam
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.autoblog.com/2010/11/13/report-recalled-f
    ord-windstar-minivans-piling-up-at-dealers/

    Polskie serwisy oleją, bo OIDP to windstarów oficjalnie nie sprzedawały.
    Więc nic tylko pakować w kontener i wysyłać do naprawy
    Z drugiej strony, większość z nich się i tak nie przejmie, jak już mu
    pęknie ta oś, to mu śwagier w stodole elektrodą pokicha, wzmocni się prętem
    zbrojeniowym i będzie git.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-11-14 13:29:19
    Temat: Re: Namiętnym importerom amerykańców polecam
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-11-14 12:26, Waldek Godel wrote:>
> [...]
    > Z drugiej strony, większość z nich się i tak nie przejmie, jak już mu
    > pęknie ta oś, to mu śwagier w stodole elektrodą pokicha, wzmocni się prętem

    Ja pierdole...
    Po cholere tak gdybasz?
    Jak byly problemy z tempomatem w explorerach, serwisy w Polsce bez
    problemu wymienialy wiazke nawet kilka lat po gwarancji.

  • 3. Data: 2010-11-14 16:26:17
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    > Ja pierdole...
    > Po cholere tak gdybasz?
    > Jak byly problemy z tempomatem w explorerach, serwisy w Polsce bez
    > problemu wymienialy wiazke nawet kilka lat po gwarancji.

    Mówisz o samochodach kupionych jako nowe w PL czy o wszystkich jak leci?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-11-14 17:01:21
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-11-14 16:26, kml wrote:

    > Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    >
    > Mówisz o samochodach kupionych jako nowe w PL czy o wszystkich jak leci?

    Wszystkie jak leci.

  • 5. Data: 2010-11-14 18:11:21
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]

    Powaga? Pierwszy raz o czymś takim w PL czytam i myślałem, że żartujesz :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-11-14 18:40:19
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-11-14 18:11, kml wrote:

    > Powaga? Pierwszy raz o czymś takim w PL czytam i myślałem, że żartujesz :)

    Tak. Nawet jak dzis sobie kupisz explorera 10-15 letniego, ktory wyszedl
    z fabryki z wadliwa wiazka i jego VIN lapie sie na wymiane tejze, to
    zrobisz to gratis w kazdym ASO.