  • 1. Data: 2010-11-13 17:02:15
    Temat: Alcantara
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Czy pokrowce na fotele samochodowe z alcantary to dobry pomysł? Proszę o
    opinie za i przeciw. Obawiam się, że materiał nie posiada poślizgu i
    każda zmiana położenia własnego siedzenia (kierowcy lub pasażera),
    będzie skutkowała naprężaniem (ciągnięciem) materiału.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-11-13 17:58:05
    Temat: Re: Alcantara
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tata

> [...]
    > każda zmiana położenia własnego siedzenia (kierowcy lub pasażera),
    > będzie skutkowała naprężaniem (ciągnięciem) materiału.

    Po pierwsze po co Ci pokrowce? Po drugie pokrowce z alcantary to zły
    pomysł, bo będą zalatywać wiejskim tuningiem.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-13 18:02:23
    Temat: Odp: Alcantara
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Po pierwsze po co Ci pokrowce? Po drugie pokrowce z alcantary to zły
    > pomysł

    Siedzenia w skórze w pasku tedeji siem wytarły, a tapicer drogi. Pokrowiec
    zasłoni.

  • 4. Data: 2010-11-13 18:51:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-13 18:02, f pisze:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    >

    > Siedzenia w skórze w pasku tedeji siem wytarły, a tapicer drogi.

    http://mtobikes.com/wp-content/duct-tape.jpg
    Wytrzymałe i estetyczne - dostępne w różnych kolorach ;P

  • 5. Data: 2010-11-13 18:58:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-13 18:51, Tomasz Pyra pisze:

    > http://mtobikes.com/wp-content/duct-tape.jpg
    > Wytrzymałe i estetyczne - dostępne w różnych kolorach ;P

    Ja taką czarną mam siedzenie połatane :)

    6008

  • 6. Data: 2010-11-13 18:58:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ja taką czarną mam siedzenie połatane :)

    Zapomniałem napisać - sprawdza się rewelacyjnie, i nie tylko
    chodzi o poślizg dupala na kanapie ;)

    6008

  • 7. Data: 2010-11-13 20:34:54
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-13 17:58, to pisze:
    > begin Tata

    > Po pierwsze po co Ci pokrowce? Po drugie pokrowce z alcantary to zły
    > pomysł, bo będą zalatywać wiejskim tuningiem.

    Autentyk:
    Auto w okolicach SLK i na krzesle kierownika pokrowiec. Taki wor ze
    skory. Brazowy. Wygladajacy jak zajebany w datkow na powodzian.
    Wstrzasajacy widok. Nawet nie zdarzylem przyuwazyc, czy ten mesio nie
    jest aby "w gazie", co by mnie specjalnie juz nie powalilo.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2010-11-14 01:44:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-11-13 20:34, MarcinJM pisze:

> [...]
    > Wstrzasajacy widok. Nawet nie zdarzylem przyuwazyc, czy ten mesio nie
    > jest aby "w gazie", co by mnie specjalnie juz nie powalilo.

    Nas za to powaliło, że nie "zdąrzyłeś" zauważyć

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2010-11-14 08:42:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-14 01:44, venioo pisze:

    > Nas za to powaliło, że nie "zdąrzyłeś" zauważyć

    Ale "was" jest jeden, z tego co widze.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2010-11-15 13:41:56
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale "was" jest jeden, z tego co widze.

    innych tak powaliło, że nie są w stanie pisać :)