  • Data: 2010-05-10 00:52:03
    Temat: Re: Namiary oszustów "pusty sms"
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-05-2010 o 17:57:26 Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Lepiej bym tego nie napisał. Przeraża mnie, że gdy myślę spontanicznie i
    > normalnie to zawsze w coś wdepnę. A jak myślę jak paranoik, wariat i
    > czubek to wtedy omijam wiele potencjalnych kłopotów. Chciałbym myśleć
    > normalnie, bo tak się człowiek lepiej czuje.

    Lepiej tego bym nie ujął.
    Rynek jest już tak przesycony i wypaczony, że potrzeba być psychologiem,
    filozofem i agentem służb specjalnych w jednej osobie, aby odpowiednio
    dobrać sobie ofertę i przy tym być cały czas być czujnym z wytrzeszczem
    oczu, aby nie zrobić jakiegoś błędu.

    > Tak długo jak w jednym zdaniu nie będą się pojawiać słowa "biznes" i
    > "etyka" to się to nie uda. A każdy prowadzący biznes zaraz powie, że z
    > etyki nie ma biznesu....

    Do dużego biznesu mi tak daleko (i bardzo dobrze) jak do Księżyca, a jest
    brudny i śmierdzący jak ścierwo. Co do etyki. Da się. Kiedyś dawno byłem
    przedstawicielem handlowym Coca-Coli, czyli tym pierwszym żołnierzem na
    froncie ;) I okazuje się, że jest coś takiego jak etyka biznesu (na tym
    poziomie). Nie będę się tu rozpisywać, ale jasne było, że uczciwość,
    szczerość i rzetelność w stosunku do klienta, ale tak samo jak i w
    relacjach wewnętrznych, to była norma. Norma które obowiązywała. I się
    dało robić wszystko. Bo nie ważna jest kasa tylko człowiek. A że z różnymi
    firmami na w obszarze handlowym miałem kontakt, wierzę że jest możliwe
    połączenie biznesu z etyką. To samo tyczy się handlowców gsm. Jest jak
    jest, ale każdy ma swój system wartości i nie wiem jakie by były trendy i
    naciski odgórne, to można dobrą drogę i sposób znaleźć. Tylko trzeba
    wiedzieć jak to zrobić.

    > Żeby coś zrobić, to trzeba wydać pieniądze. A po co na takie pierdoły,
    > skoro można ukraść. Przecież to pieniądze obywateli, nie "nasze" :/

    Zwykłe złodziejstwo, tylko nieraz takie, jak te gówno zawinięte w
    sreberko. A to wszystko ma krótkie nogi. Dlatego i te nogi trzeba
    amputować u samej dupy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?