eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNalewki a nowe oponyRe: Nalewki a nowe opony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!peer02.iad.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Nalewki a nowe opony
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    <11zswwrruzjer.1t6lugbtl0ueq$.dlg@40tude.net>
    <1rmhe9vmxawcp$.tj6xnaepj07d.dlg@40tude.net>
    <5320daf8$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <1...@4...net>
    Date: Thu, 13 Mar 2014 20:34:47 +0100
    Message-ID: <19n18fkio6nwv$.np9zxdkg39bz.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.157.1
    X-Trace: 1394739289 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2237 83.11.157.1:64576
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2627
    X-Received-Body-CRC: 2301612060
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2527192
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 00:02:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:16:09 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>>> Takie tam, po jednej pętli Rajdu Warmińskiego
    >>>> https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.
    0-9/1236789_586628951397324_1001300168_n.jpg
    >
    >> Te bąble to wynik pęknięcia opony od wewnątrz.
    >> Powietrze ze środka opony dostaje się pomiędzy nalany bieżnik a kord,
    >> spoiwo który skleja się bieżnik z kordem puszcza aż napompuje taki bąbel,
    >> bo sama guma bieżnika nie ma sztywności potrzebnej to utrzymania kształtu
    >> opony.
    >
    > No ale czekaj ... czemu wewnetrzna czesc pekla ?
    > A raczej - co sie dzieje w normalnej oponie, gdzie ta wewnetrzna czesc
    > tak samo powinna pekac ?

    Nie wiem, ale mam kilka pomysłów.
    Pierwszy to taki, że nowa opona ze sklepu ma tą część nową, a nowa opona
    bieżnikowana ma już wnętrze po przejściach.
    Nie wiem też czy na tyle precyzyjnie potrafią oddzielić stary bieżnik od
    kordu żeby niczego tam nie uszkodzić - a tych warstw jednak trochę tam
    jest, te wszystkie "szmaty", "druty" i inne cuda.

    W każdym razie bąble w nalewkach to plaga - i robią się już przy byle
    puknięciu.
    Oczywiście bąble w oponach fabrycznych też się pojawiają, ale to już trzeba
    naprawdę mocno przywalić w coś bokiem opony, no i nawet jak, to te bąble na
    fabrycznych oponach też jakieś takie mniejsze, a nie że się robią takie
    wielkości pięści.

    Tak gdyby nie te bąble to nawet dało by się przeżyć takie nalewki, bo
    faktycznie przy dobrej mieszance, za 400zł można mieć całkiem niezłą oponę
    sportową, szkoda tylko że często do pierwszej dziury.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: