-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!peer02.iad.hi
ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Nalewki a nowe opony
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@1...0.0.1>
<11zswwrruzjer.1t6lugbtl0ueq$.dlg@40tude.net>
<1rmhe9vmxawcp$.tj6xnaepj07d.dlg@40tude.net>
<5320daf8$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<1...@4...net>
Date: Thu, 13 Mar 2014 20:34:47 +0100
Message-ID: <19n18fkio6nwv$.np9zxdkg39bz.dlg@40tude.net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.157.1
X-Trace: 1394739289 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2237 83.11.157.1:64576
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2627
X-Received-Body-CRC: 2301612060
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2527192
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 13 Mar 2014 00:02:20 +0100, J.F. napisał(a):
> Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:16:09 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>>>> Takie tam, po jednej pętli Rajdu Warmińskiego
>>>> https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.
0-9/1236789_586628951397324_1001300168_n.jpg
>
>> Te bąble to wynik pęknięcia opony od wewnątrz.
>> Powietrze ze środka opony dostaje się pomiędzy nalany bieżnik a kord,
>> spoiwo który skleja się bieżnik z kordem puszcza aż napompuje taki bąbel,
>> bo sama guma bieżnika nie ma sztywności potrzebnej to utrzymania kształtu
>> opony.
>
> No ale czekaj ... czemu wewnetrzna czesc pekla ?
> A raczej - co sie dzieje w normalnej oponie, gdzie ta wewnetrzna czesc
> tak samo powinna pekac ?
Nie wiem, ale mam kilka pomysłów.
Pierwszy to taki, że nowa opona ze sklepu ma tą część nową, a nowa opona
bieżnikowana ma już wnętrze po przejściach.
Nie wiem też czy na tyle precyzyjnie potrafią oddzielić stary bieżnik od
kordu żeby niczego tam nie uszkodzić - a tych warstw jednak trochę tam
jest, te wszystkie "szmaty", "druty" i inne cuda.
W każdym razie bąble w nalewkach to plaga - i robią się już przy byle
puknięciu.
Oczywiście bąble w oponach fabrycznych też się pojawiają, ale to już trzeba
naprawdę mocno przywalić w coś bokiem opony, no i nawet jak, to te bąble na
fabrycznych oponach też jakieś takie mniejsze, a nie że się robią takie
wielkości pięści.
Tak gdyby nie te bąble to nawet dało by się przeżyć takie nalewki, bo
faktycznie przy dobrej mieszance, za 400zł można mieć całkiem niezłą oponę
sportową, szkoda tylko że często do pierwszej dziury.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.14 21:00 Budzik
- 13.03.14 23:12 Cavallino
- 14.03.14 01:00 Budzik
- 14.03.14 18:08 Cavallino
- 14.03.14 18:25 Artur Maśląg
- 14.03.14 20:00 Budzik
- 14.03.14 20:05 Cavallino
- 15.03.14 06:00 Budzik
- 15.03.14 11:46 Tomasz Pyra
- 15.03.14 13:00 Budzik
- 15.03.14 14:25 Cavallino
- 15.03.14 14:48 J.F.
- 15.03.14 16:00 Budzik
- 15.03.14 20:08 jerzu
- 15.03.14 20:49 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=