  • Data: 2013-02-04 09:01:46
    Temat: Re: Naklejki na samochodzie.
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 18:21:39 +0100, Ergie napisał(a):

    > A pomyślałeś, że te naklejki nie mają ostrzegać ani też odstraszać ale są
    > efektem normalnej rodzicielskiej dumy?

    Rodzicielska duma, to może być , jak dziecko jest wyjątkowe, coś osiągnie,
    jeżeli sam fakt spłodzenia jes powodem do dumy, to jest kłopot z samooceną
    ,bo dla większości zdrowego społeczeństwa to żaden problem. Na FB znajomi
    napisali, że to samice naciskają na naklejki. Nawet jak jedziesz bez
    fotelika/fotelików to masz "zaobrączkowany" samochód.
    Btw, jeżdżę z dwoma fotelikami z tylu.
    Kiedyś była tu dyskusja na temat "bejby on bord", jedyny argument który
    pamiętam, to taki, że samochód tak oznaczony może wykonać jakiś nagły
    manewr, bo dzecko coś zrobi co prowadzącego do tego zmusi. Hmm. Zasadność
    dyskusyjna, ale ostrzeganie, a tym bardziej chwalenie się przewożeniem
    ciężarnej wykracza poza moje pojmowanie świata.