  • Data: 2013-09-05 17:35:21
    Temat: Re: Naklejka znamionowa z numerem karoserii - niezbedna?
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-05 16:54, atm pisze:
    > Czy wspomniana w tytule naklejka jest niezbedna? Czy musi byc w idealnym
    > stanie? W niektorych samochodach jest obsrubana od
    > przytrzasnietych pasow itd. Czy moga sie do tego przyczepic na
    > przegladzie itp?

    tak, musi być tabliczka znamionowa (bo tym właśnie jest ta naklejka),
    jeśli nie ma to mogą się przyczepić (mi sprawdzali ją na każdym
    przeglądzie, jak nie zgadzają się masy z DR lub jest nieczytelna to
    najprościej zgłosić jej brak (składa się to w WK, później jedzie do
    diagnosty i przyczepia tabliczkę zastępczą). Koszt nowej to chyba ok.
    20zł (o ile dobrze pamiętam)

    Łukasz