  • 1. Data: 2013-09-05 16:54:46
    Temat: Naklejka znamionowa z numerem karoserii - niezbedna?
    Od: atm <...@v...pl>

    Czy wspomniana w tytule naklejka jest niezbedna? Czy musi byc w idealnym
    stanie? W niektorych samochodach jest obsrubana od
    przytrzasnietych pasow itd. Czy moga sie do tego przyczepic na
    przegladzie itp?

  • 2. Data: 2013-09-05 17:35:21
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-09-05 16:54, atm pisze:
> [...]
    > stanie? W niektorych samochodach jest obsrubana od
    > przytrzasnietych pasow itd. Czy moga sie do tego przyczepic na

    tak, musi być tabliczka znamionowa (bo tym właśnie jest ta naklejka),
    jeśli nie ma to mogą się przyczepić (mi sprawdzali ją na każdym
    przeglądzie, jak nie zgadzają się masy z DR lub jest nieczytelna to
    najprościej zgłosić jej brak (składa się to w WK, później jedzie do
    diagnosty i przyczepia tabliczkę zastępczą). Koszt nowej to chyba ok.
    20zł (o ile dobrze pamiętam)

    Łukasz

  • 3. Data: 2013-09-05 17:36:16
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 05 Sep 2013 16:54:46 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >Czy wspomniana w tytule naklejka jest niezbedna?

    Raczej nie. Ważniejszy jest wybity numer nadwozia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2013-09-05 20:32:32
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 16:54:46 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > stanie? W niektorych samochodach jest obsrubana od
    > przytrzasnietych pasow itd. Czy moga sie do tego przyczepic na

    Ja miesiąc temu musiałem dorobić bo stara była nieczytelna (a raczej nic
    nie było widać)
    Koszt 30 zł

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2013-09-06 08:24:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    > tak, musi być tabliczka znamionowa (bo tym właśnie jest ta naklejka),

    Chyba mylisz tabliczkę metalową, najczęściej przynitowaną w okolicach
    komory silnika z naklejką na drzwiach kierowcy lub słupku.

  • 6. Data: 2013-09-06 09:09:14
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-09-06 08:24, Robson pisze:

    > Chyba mylisz tabliczkę metalową, najczęściej przynitowaną w okolicach
    > komory silnika z naklejką na drzwiach kierowcy lub słupku.

    w Kangurze z 2005r. tabliczka znamionowa to właśnie naklejka przy
    drzwiach pasażera

    Łukasz

  • 7. Data: 2013-09-06 10:04:46
    Od: Robson <r...@...pl>

    > w Kangurze z 2005r. tabliczka znamionowa to właśnie naklejka przy
    > drzwiach pasażera

    I w innym miejscu nie masz VINu?

  • 8. Data: 2013-09-06 13:23:22
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-09-06 10:04, Robson pisze:

    > I w innym miejscu nie masz VINu?

    vin jest koło fotela pasażera + właśnie na naklejce znamionowej -
    tabliczki nie było (teraz mam zastępczą, nabitą pod maską przez diagnostę)

    Łukasz

  • 9. Data: 2013-09-06 20:49:02
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "ddddddd" <b...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > najprościej zgłosić jej brak (składa się to w WK, później jedzie do
    > diagnosty i przyczepia tabliczkę zastępczą). Koszt nowej to chyba ok. 20zł

    Śmiechu warte. W moim aucie jak go kupiłem nie było tabliczki znamionowej z
    tymi masami wbo w kraju z którego auto pochodzi takich pierdół się nie
    stosuje. Od tego jest książka pojazdu. Nabita więc była tylko tabliczka na
    której widnieje numer nadwozia i tyle. Reszta parametrów w dostępnej
    komputerowo bazie lub książce pojazdu.
    Nie da się, nie da się, nie da się. Tyle usłyszałem podczas badań do
    pierwszej rejestracji. Musiałem wrócić ekstra po zlecenie nadania do WK i
    spowrotem do okręgowej stacji po tabliczkę zastępczą za całe 20zł.
    I co na tym cudzie zastępczym za 20 zeta wydrukowano na laserówce i
    zafoliowano?
    Powtórzono numer nadwozia z tabliczki obok oraz numer stacji diagnostycznej
    która tabliczkę zastępczą wydała. Żadnych mas, wymiarów, niczego. Pytam więc
    gdzie są te dane? W komputerze odpowiedział z dumą diagnosta.
    Pic na wodę za wyłudzone 20złotych i tyle.