  • 31. Data: 2012-07-26 01:06:38
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > A ja zawsze myślałem że to znaczy przynależność do www.pzw.org.pl

    Bluźnisz.

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2012-07-26 01:06:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Imię i nazwisko

    > od naklejki tak jak i od samego chodzenia do kosciola katolikiem sie nie
    > staniesz.

    Dlaczego tak uważasz?

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2012-07-26 01:07:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > NIe wiem, ale to znaczy, że można na tobie wymuszać pierwszenstwo i
    > wpierdalać się przy zmianie pasów, a ty jesteś zobowiązany nadstawić
    > drugi policzek:P

    Samochód nie ma policzków, więc ten problem jakby nie istnieje.

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2012-07-26 01:07:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > musisz mieć jescze stara, brudną, poszarpoaną kiedyś czarną wstazkę na
    > antenie...

    Mam. Czy zmumifikowane relikwie JP2 w schowku też są konieczne?

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2012-07-26 01:08:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jorg

    > Taaa... Rybka z tyłu, świnty Krzysztof przy lusterku... Wolałbym, żeby
    > na drodze taki kierowca sam kontrolował to, co robi, a nie zwalał
    > wszystko na Krzyśka i Jezusa.

    Krzysia też mam, dzięki temu, nie miewam wypadków.

    --
    ignorance is bliss

  • 36. Data: 2012-07-26 01:08:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jorg

    > Temat jest jakiś tabu?

    Zostaw trolla Mirka w spokoju. Najwyraźniej musi się wszystkim pochwalić
    swoim KF-em.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2012-07-26 01:13:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:

    > Nie potrafisz czy nie chcesz odpowiedzieć?

    Masz cos z glowa?

  • 38. Data: 2012-07-26 06:58:53
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak":

    > W życiu - chodzi o kombinację, crosa i chęć wywołania kolejnej dyskusji o
    > dupie maryny (celowo z małej), czy stawianiu klocka - poczytaj trochę to.

    No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody.
    Bo inaczej, to "to" górą... Zobacz, ile postów w wątku.

    --
    Pozdr
    Jorg

  • 39. Data: 2012-07-26 07:00:56
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz":

    > Masz cos z glowa?

    Chciałbyś zostać łapiduchem? Bo mentalność wojskowego trepa już masz...

    --
    Jorg

  • 40. Data: 2012-07-26 07:15:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin neoniusz

    > To po co Ci moja kupa?

    Nie prosil Cie o kupke, sprawdz. Najwyrazniej jakis ucisk mozgu jednak masz.