  • 11. Data: 2011-11-28 22:19:38
    Temat: Re: Naklejka w Łodzi
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/28/2011 10:02 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl
    >
    >> No to kupie Żuka albo Nyse.
    >
    > Pożycz Meleksa od trolla Artura. :>

    A da się odpisać VAT od paliwa? Bo Nysa, albo
    żuk, to da się.

    W przyszłym roku podobno ma być 24%, a w 2013 ma
    osiągnąć chore 25%!!!

  • 12. Data: 2011-11-28 22:29:19
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    m...@i...pl wrote:

    > A da się odpisać VAT od paliwa? Bo Nysa, albo
    > żuk, to da się.
    >
    > W przyszłym roku podobno ma być 24%, a w 2013 ma
    > osiągnąć chore 25%!!!

    Bankowóz typu C.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2011-11-28 22:30:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > A da się odpisać VAT od paliwa? Bo Nysa, albo żuk, to da się.

    Nie wiem, ale podobno fajnie się nim jeździ po pijaku na Cyprze.

    Jest nawet model dla satanistów:
    http://www.melex.pl/produkt/1463/model_666.html