  • 11. Data: 2011-10-02 12:29:52
    Temat: Re: Naklejka PMS vs znaczek BMW
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-01 15:42, Rychu pisze:
    > Tak się zacząłem zastanawiać, czy jazda z naklejką PMS nie stanie się
    > niedługo postrzegana podobnie stereotypowo jak jazda z logo BMW. :)
    >
    > Konkretniej to kojarzona z chamstwem, ignorancją, nieznajomością
    > przepisów, wiarą we "własne" prawa fizyki, brakiem kultury, brakiem
    > szacunku i pewnie brakiem lub niedoborem czegoś w pewnym miejscu.

    A ja nigdy żadnego auta oklejonego nie miałem żadną klubową, forumową
    czy usenetową naklejką, staram się poodklejać nawet fabryczne zbędne
    oznaczenia zostaje jedynie marka i model. ;)

    Tym bardziej że zwyczaj pozdrawiania i trąbienia praktycznie zanikł,
    kiedyś był podobny zwyczaj wśród pewnej szwedzkiej marki ale dziś też
    już bardzo trudno spotkać kierownika, który o nim wie/pamięta.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-10-02 14:37:10
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2011-10-01 15:42, Rychu pisze:
    > Tak się zacząłem zastanawiać, czy jazda z naklejką PMS nie stanie się
    > niedługo postrzegana podobnie stereotypowo jak jazda z logo BMW. :)

    Az strach pomyslec jak beda postrzegani wlascicele oklejonych BMW...

    --
    NotBear
    BeeMWe 316i/E30

  • 13. Data: 2011-10-03 11:53:28
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-10-02 14:37, NotBear wrote:

    > Az strach pomyslec jak beda postrzegani wlascicele oklejonych BMW...

    Może się wtedy negują ? ;-)

    PS: Zawsze mnie bawiły stereotypy wynikające z marki samochodu :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 14. Data: 2011-10-03 12:28:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 01 Oct 2011 23:51:41 +0200, jerzu napisał(a):

    > A mnie to walcuje. Z naklejką jeżdżę od samego początku jej istnienia.
    > I w dupie mam to, co ktoś o mnie myśli. Naklejka jest tylko znakiem
    > przynależności do pewnej grupy. I niczym więcej.

    I przecież li tylko o to w jej istnieniu chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-10-03 14:25:41
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej że zwyczaj pozdrawiania i trąbienia praktycznie zanikł,
    > kiedyś był podobny zwyczaj wśród pewnej szwedzkiej marki ale dziś też już
    > bardzo trudno spotkać kierownika, który o nim wie/pamięta.

    czy ja wiem? jednak się tu pozdrawiamy, więc chyba nie jest tak zle.

    a w przypadku marek - bardzo fajnie to dziala ciagle w srod swiadomych
    userow alf. naprawde, milo, gdy jadac widzi sie z przeciwka innego alfisti
    ktory machnie reka, wpusci, itp itd.;) sympatyczne.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 16. Data: 2011-10-03 14:29:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-03 14:25, Bartek pisze:
> [...]
    > userow alf. naprawde, milo, gdy jadac widzi sie z przeciwka innego alfisti
    > ktory machnie reka, wpusci, itp itd.;) sympatyczne.

    Kurczę a ja myślałem że właśnie afliści nie machają na powitanie, rano
    widzieli się w serwisie ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis