  • 1. Data: 2011-10-01 15:42:59
    Temat: Naklejka PMS vs znaczek BMW
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Tak się zacząłem zastanawiać, czy jazda z naklejką PMS nie stanie się
    niedługo postrzegana podobnie stereotypowo jak jazda z logo BMW. :)

    Konkretniej to kojarzona z chamstwem, ignorancją, nieznajomością
    przepisów, wiarą we "własne" prawa fizyki, brakiem kultury, brakiem
    szacunku i pewnie brakiem lub niedoborem czegoś w pewnym miejscu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 2. Data: 2011-10-01 15:44:52
    Temat: Re: Naklejka PMS vs znaczek BMW
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 15:42:59 +0200 osobnik zwany Rychu
    wystukał:

    a niby dlaczego?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-10-01 16:09:48
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-01 15:42, Rychu pisze:
> [...]
    > przepisów, wiarą we "własne" prawa fizyki, brakiem kultury, brakiem
    > szacunku i pewnie brakiem lub niedoborem czegoś w pewnym miejscu.

    No to weź ją wreszcie odklej i przestań się zastanawiać:-P
    pwz

  • 4. Data: 2011-10-01 20:10:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-10-01 15:42, Rychu pisze:
> [...]
    > przepisów, wiarą we "własne" prawa fizyki, brakiem kultury, brakiem
    > szacunku i pewnie brakiem lub niedoborem czegoś w pewnym miejscu.

    chciałbym aby naklejka pms była tak rozpoznawalna jak znaczek bmw.
    Imho prócz subskrybentów tej grupy skrót psm kojarzy się raczej z czymś
    innym.

  • 5. Data: 2011-10-01 20:30:34
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Marcin Jan wrote:

    > chciałbym aby naklejka pms była tak rozpoznawalna jak znaczek bmw.
    > Imho prócz subskrybentów tej grupy skrót psm kojarzy się raczej z
    > czymś innym.

    "Pamiętaj słowa matki"
    czy
    "Pi...ol same mężatki"?
    ;P

    jarek d.

  • 6. Data: 2011-10-01 20:39:19
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-01 20:30, jarek d. pisze:

    > "Pamiętaj słowa matki"
    > czy
    > "Pi...ol same mężatki"?
    > ;P
    >
    > jarek d.

    Te Jarki mają coś w sobie.
    *PMS* i nikt nie wmówi nam, że białe jest
    białe a czarne jest czarne.

    Powtórzę raz jeszcze *P M S*, nie psm.

    JK

  • 7. Data: 2011-10-01 20:57:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Rychu wrote:

> [...]
    > przepisów, wiarą we "własne" prawa fizyki, brakiem kultury, brakiem
    > szacunku i pewnie brakiem lub niedoborem czegoś w pewnym miejscu.

    Dlatego ja jezdze nieoklejony, zeby nie psuc naklejce opinii. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2011-10-01 21:41:28
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-01 20:57, Rafał Grzelak pisze:
    > Dlatego ja jezdze nieoklejony, zeby nie psuc naklejce opinii. ;]

    Może to jest jakiś pomysł. ;) Był dłuższy czas temu wątek,
    kto jeździ oklejonym autem. Może warto by go było odświeżyć. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 9. Data: 2011-10-01 23:51:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Oct 2011 18:57:11 +0000 (UTC), Rafał Grzelak <s...@s...com>
    wrote:

    >Dlatego ja jezdze nieoklejony, zeby nie psuc naklejce opinii. ;]

    A mnie to walcuje. Z naklejką jeżdżę od samego początku jej istnienia.
    I w dupie mam to, co ktoś o mnie myśli. Naklejka jest tylko znakiem
    przynależności do pewnej grupy. I niczym więcej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-10-02 00:35:15
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    JK wrote:

    > Te Jarki mają coś w sobie.
    > *PMS* i nikt nie wmówi nam, że białe jest
    > białe a czarne jest czarne.
    >
    > Powtórzę raz jeszcze *P M S*, nie psm.

    Dobrze już, dobrze...

    jarek d.