-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Najwygodniejsza pozycja za kierownicą
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <u6ft0442fkc9$.ds5pwpznlcxu$.dlg@40tude.net>
<k0ehg6$d6t$1@inews.gazeta.pl>
<1smkpj3cayung.15hhloolpeycf$.dlg@40tude.net>
<k0fp98$2aa$1@inews.gazeta.pl>
<1lcsrjpwtfyvn$.141kbzgqlrssl.dlg@40tude.net>
<k0gm3n$d0j$1@inews.gazeta.pl>
Date: Wed, 15 Aug 2012 22:02:56 +0200
Message-ID: <14wkzjbcxswrv$.1c9wlg1oym4up.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.161.219
X-Trace: 1345060976 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1313 83.25.161.219:8198
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463879
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 15 Aug 2012 19:26:07 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:1lcsrjpwtfyvn$.141kbzgqlrssl.dlg@40tude.net...
>> Szwindel to raczej nie.
>> Tak samo możesz nowego Craftera 50 kupić zarówno w wersji 5t jak i 3.5t.
>>
>> Samochód po zrobieniu zabudowy idzie na badanie techniczne w którym
>> określają dane do dowodu. A DMC można zadeklarować mniejszą niż w
>> homologacji i nie jest to żaden problem.
>>
>> Wszystkie te duże dostawczaki mają zazwyczaj homologacje również na 3.5t.
>
> tyle, ze LTeki są i dostawczaki i ciężarówki. LT46 to ciężarówka i
> homologacji na 3,5t nie ma (bo mają inne).
No to tak samo jak Crafter 50 (następca LT).
Też możesz kupić Craftera 50 (nie 35) z 3500kg DMC w dowodzie.
Nie żeby mnie to szczególnie interesowało, bo samochód nie mój.
Ja tam wolę jechać autem które ma technicznie ponad tonę zapasu, nawet jak
jest z styk z ładownością wpisaną do DR.
Dużo lepiej się jeździ niż lekkimi autami 2.8DMC, o ciągnięciu przyczepy
nawet nie mówiąc.
Swoją drogą, to co mi grozi jak się okaże że prowadzę samochód 3500kg DMC,
a on w rzeczywistości waży z ładunkiem np. 3600?
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.12 22:31 Marek P.
- 15.08.12 22:33 Marek P.
- 15.08.12 22:38 Marek P.
- 15.08.12 22:46 Cavallino
- 15.08.12 23:34 Maciej M.
- 15.08.12 23:43 v...@i...pl
- 15.08.12 23:56 Tomasz Pyra
- 16.08.12 21:48 Kuba \(aka cita\)
- 18.08.12 10:49 t?
- 29.08.12 18:39 Marek Dyjor
- 29.08.12 18:39 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=