  • Data: 2012-08-15 21:54:11
    Temat: Re: Najwygodniejsza pozycja za kierownicą
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-08-2012 o 20:31:37 Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

    > *Tomasz Gorbaczuk* w wiadomości news:op.wi21132gg01fvf@l-089.mshome.net
    >

    > Mniej czułe na pewno palce, od czego zacząłeś? Aaa, już mam: "W
    > większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się
    > tylko kąt pochylenia" - wypisz wymaluj opis tzw.kołyski, a nie regulacji
    > wysokości i jakby większość osobówek to miała... a raczej trafia się od
    > klasy średniej wyższej w górę.
    >
    > W tej części wątku każdy mówi o czym innym i jakby nie patrzeć to Ty
    > namieszałeś ;-)

    Faktycznie trochę namieszałem :-) - nie pisałem o "kołysce" bo nie
    widziałem, że takie coś istnieje. Chodziło mi tylko o fakt, że regulacja
    wysokości, w wyniku której zmienia się też kąt siedziska jest przynajmniej
    dla mnie do du..py. Zakres wysokości przy których mam optymalnie podparte
    uda jest bardzo mały.

    TG