  • Data: 2010-07-18 12:15:09
    Temat: Re: Najtanszy sensowny kalibrator
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/07/2010 20:05, raviz wrote:
    > Witam
    > Jaki kalibrator polecilibyscie do kalibrowania HP LP2475w, najtanszy z
    > sensownych. Jesli w przyszlosci zmienie monitory to na cos tez z tej

    polecam Spyder3 Express - sprzętowo to jest to samo co Pro i Elite , i
    jeżeli będziesz miał potrzebę, to sobie dokupisz lepsze oprogramowanie.
    Jeżeli jednak przewidujesz że chciałbyś kupić upgrade oprogramowania
    Datacolor , to jedyne jakie udało mi się znaleźć jest z Pro na Elite.
    http://www.datacolor.eu/en/products/display-calibrat
    ion/spyder3pro-to-spyder3elite-40-software-upgrade/

    Podobnie i1Display LT to jest sprzętowo to samo co i1Display 2 i też
    można dokupić upgrade (tylko nie wiem gdzie). Osobiście polecam Spyder3
    - miałem i1Display 2 i się rozleciał po trzech latach (tj zaczął podawać
    bzdurne wyniki pomiarów).

    Oczywiście pamiętaj że kalibracja, jeżeli nie jest wykonana w LUT
    monitora, to odbywa się pewnym kosztem (z powodu wycinania poziomów
    przez LUT na wyjściu karty graficznej) - który jest tym większy, im
    gorszy monitor albo gorsze oprogramowanie.

    B.