  • 1. Data: 2009-01-16 13:06:19
    Temat: Najtanszy internet GPRS w prepaidach
    Od: "Kolonowski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć. Czy ktoś może wie jaki jest obecnie najtańszy internet GPRS w ofertach
    na karte (prepaid) w Polsce. Płaci się od ilości pobranych i wysłanych
    danych. Jak się te ceny kształtują? Czy generalnie opłaca się to rozwiązanie
    komuś kto nie ma stałego dostępu do sieci?
    K.

  • 2. Data: 2009-01-16 13:51:02
    Temat: Re: Najtanszy internet GPRS w prepaidach
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Heyah jest najtańsza.2gr./100kb

  • 3. Data: 2009-01-16 14:41:11
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    b...@W...gazeta.pl pisze:
    > Kolonowski <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >
    > Heyah jest najtańsza.2gr./100kb

    a nie play?

  • 4. Data: 2009-01-16 14:49:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Kolonowski <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >
    > Heyah jest najtańsza.2gr./100kb

    Czyli 4 GB kosztuja ok 840 zl.
    W Playu kosztuja 50 zl

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-01-16 15:32:02
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    SDD pisze:
    > Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli 4 GB kosztuja ok 840 zl.
    > W Playu kosztuja 50 zl
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Ale niestety Play nie "sięga" wszędzie ;/

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 6. Data: 2009-01-16 15:51:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gkq9o1$66n$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale niestety Play nie "sięga" wszędzie ;/

    Pytajacy nie wspominal nic o zasiegu :)
    - no i w sumie Play raczej na UMTS i HSDPA a nei na GPRS - chociaz
    nadajnikow 2G tez troche ma.
    Natomiast teraz mnie wkurzyli, bo znowu cos przekombinowali i zablokowali
    porty VoIPa. Calkiem przyzwoicie mi bramka Tlenofonu dzialala. Wbrerw temu,
    co sie wymadrzaja niektorzy kpiarze, to bylem zadowolony. Opoznienie slabo
    zauwazalne - nie wiem, jak by byllo do USA, ale ja przewaznie do PL dzwonie
    :).
    Niestety, od wtorku od ok 20:00 totalna chujnia. Bramka nie loguje sie .
    Narazi epodzwonilem do nich troche, popisalem... Zobaczymy, co z tego
    wyniknie. Przy okazji musze sprawdzic, jak jest w Erze i Oragne z VoIPem

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-01-16 17:59:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 13:51:02 +0000 (UTC), b...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Heyah jest najtańsza.2gr./100kb

    Jakie są okresy ważności po doładowaniu oraz jaki jest najniższy koszt
    utrzymania ważności konta?

    BTW:
    W pakietach Simplusa jest ta sama cena, ale taryfikacja co 1 bajt!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-01-17 10:57:00
    Od: Adam <a...@p...com>

    SDD wrote:

> [...]
    > Narazi epodzwonilem do nich troche, popisalem... Zobaczymy, co z tego
    > wyniknie. Przy okazji musze sprawdzic, jak jest w Erze i Oragne z VoIPem

    W orange nic nie blokują i do tego są publiczne adresy (co ważne przy
    komunikacji przez telefony na protokole SIP). W Erze stosują NAT więc za
    dużo to sobie nie podzwonisz. Wcale mnie nie dziwi że w Playu zaczynają
    blokowac porty, najpierw Voip potem zablokują Peer-2-Peer. Przeciez mają
    najtanszy net, coś widać zaczyna im się kończyć dostępne pasmo ;-P
    Ale chciałeś mieć tani net to masz. Tani nie znaczy dobry, pozdrowienia

  • 9. Data: 2009-01-17 16:28:01
    Od: owp <o...@g...pl>

    i <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czyli 4 GB kosztuja ok 840 zl.
    > W Playu kosztuja 50 zl

    W moim abonamencie w Play wychodzi 12 tys zł za 4GB...

  • 10. Data: 2009-01-17 18:39:37
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    > Jakie są okresy ważności po doładowaniu oraz jaki jest najniższy koszt
    > utrzymania ważności konta?

    W Heyah GPRS działa nawet jak masz konto aktywne tylko na połączenia
    przychodzące. Z tego względu, że 20 zł przedłuża o 4 m-ce na rozmowy
    przychodzące to najniższy roczny koszt Heyah przy korzystaniu tylko z GPRS to
    3 x 20 zł= 60 zł (przy doładowaniach na Allegro będzie to ok. 50zł/rok)

    > BTW:
    > W pakietach Simplusa jest ta sama cena, ale taryfikacja co 1 bajt!

    Ale GPRS w Simplusie działa tylko przy aktywnym koncie na rozmowy wychodzące
    i te pakiety Simplusa tylko 30 dni działają, a poza tym Heyah też ma
    korzystny sposób naliczania. Zależy jednak do czego kto używa internetu, bo
    przy ściąganiu dużych plików i przerywaniu sesji to nawet najtańsze
    teoretycznie sieć staje się droższą.