  • 1. Data: 2009-01-16 10:13:39
    Temat: Nokia (E51) i przenoszenie wiadomości do innych folderów
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Witajcie,

    Czy jest jakiś sposób aby otrzymane wiadomości SMS lub inne pliki (np
    przesłane przez BT) przenieść do innego katalogu niż "Moje fodery"?

    Albo inaczej: jak otrzymaną przez BT instalkę programu nagrać sobie do
    wybranego katalogu na karcie pamięci?

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 2. Data: 2009-01-16 10:25:56
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <l...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Albo inaczej: jak otrzymaną przez BT instalkę programu nagrać sobie do
    > wybranego katalogu na karcie pamięci?

    Opcje/Zapisz/karta pamięci

  • 3. Data: 2009-01-16 10:51:50
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Dzięki za odzew.

    > Opcje/Zapisz/karta pamięci
    Niestety nie mam takiej możliwości... :-(

    1. Przesyłam sobie z innego telefonu plik sis via BT
    2. Pik-pik przyszła wiadomość
    3. Wchodzę do Skrzynki odbiorczej
    4. Widzę wiadomość (+ niebieska ikona BT) z moim plikiem sis
    5. Wybieram "Opcje"
    6. Mam do wyboru:
    Otwórz
    Utwórz wiadomość
    Słuchaj
    Usuń
    Sortuj wg
    Przenieś do folderu
    Zaznacz /Usun zazn.
    Pomoc
    Wyjdź
    7. Gdy wybieram"Przenieś do folderu" pokazuje mi się TYLKO: "Przenieś do:"
    "Moje foldery", bez możliwości wskazania innej lokalizacji.

    Jak przeniosę plik do "Moich folderów" to mogę dalej przenieść tylko do
    "Skrzynka Odbiorcza" i tak w kółko...

    Dlaczego?

    Czy wiadomo gdzie system zapisuje sobie wiadomości przychodzące, może można
    by je jakoś wydostać np. FEplorer?

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 4. Data: 2009-01-16 14:44:22
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    > Dzięki za odzew.

    > Niestety nie mam takiej możliwości... :-(

    Fakt, z plikami *.sis i podobnymi tak jest, ze zdjęciami tak jak wspomniałem, a
    tutaj musisz zastosować x-plore i wejść np w:

    C:\Private\1000484b\Mail2\00001001_S\1\001009f1_F u mnie tutaj leżał *sis

  • 5. Data: 2009-01-16 15:44:59
    Od: Freak <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 11:51:50 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > 2. Pik-pik przyszła wiadomość
    > 3. Wchodzę do Skrzynki odbiorczej
    > 4. Widzę wiadomość (+ niebieska ikona BT) z moim plikiem sis

    i tu jest blad :)
    zamiast wybierac opcje, "wejdz" do tej wiadomosci i wtedy dopiero poszukaj
    opcji zapisu otrzymanego pliku

    --
    Freak

  • 6. Data: 2009-01-16 20:12:37
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 11:13:39 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > przesłane przez BT) przenieść do innego katalogu niż "Moje fodery"?
    >
    > Albo inaczej: jak otrzymaną przez BT instalkę programu nagrać sobie do

    Zainstaluj sobie program X-plore.
    Uruchom.
    Wciśnij 4
    Waznacz co chcesz przenieść.
    Wciśnij 2
    Wybierz folder docelowy.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 7. Data: 2009-01-18 21:14:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jan 2009 15:44:59 +0000, Freak wrote:

    >i tu jest blad :)
    >zamiast wybierac opcje, "wejdz" do tej wiadomosci i wtedy dopiero poszukaj
    >opcji zapisu otrzymanego pliku

    A jesli to jest plik z innym rozszerzeniem .. to chyba nie wejdzie ?

    J.

  • 8. Data: 2009-01-19 08:32:03
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Yes, Yes, Yes...działa!!