  • 11. Data: 2009-01-17 20:22:21
    Temat: Re: Najtanszy internet GPRS w prepaidach
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    owp wrote:

    > W moim abonamencie w Play wychodzi 12 tys zł za 4GB...

    To tylko znaczy tyle, że masz źle dobraną taryfę :-) Np. w mojej taryfie
    w Erze 4 GB kosztowałyby 4000 zł + VAT.

    M.

  • 12. Data: 2009-01-18 00:42:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > SDD wrote:
    >

    > W orange nic nie blokują i do tego są publiczne adresy (co ważne przy
    > komunikacji przez telefony na protokole SIP). W Erze stosują NAT więc za
    > dużo to sobie nie podzwonisz. Wcale mnie nie dziwi że w Playu zaczynają
    > blokowac porty, najpierw Voip potem zablokują Peer-2-Peer. Przeciez mają
    > najtanszy net, coś widać zaczyna im się kończyć dostępne pasmo ;-P
    > Ale chciałeś mieć tani net to masz. Tani nie znaczy dobry, pozdrowienia

    Na razie na karte i czekam na rozstrzygniecie reklamacji.
    P2p mam akurat w koncowej czesci jelita grubego, zatem jesli odblokuja voipa
    bede uchachany po pachy.
    Jesli nie, to serio pomysle o Orange.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-01-18 07:58:33
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > To tylko znaczy tyle, że masz źle dobraną taryfę :-) Np. w mojej taryfie w
    > Erze 4 GB kosztowałyby 4000 zł + VAT.

    Tak, ale to też znaczy, że w Play nie zawsze jest 50zł :-)
    Swoją drogą, można powiedzieć, że jak ktoś potrzebuje 40MB miesięcznie to mu
    w Heay wychodzi 8,4zł, a w Play 50zł, więc też nie jest najtaniej ;-)

  • 14. Data: 2009-01-18 11:55:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w Heay wychodzi 8,4zł, a w Play 50zł, więc też nie jest najtaniej ;-)

    40 MB w Play - 12,30 zl (100 kB - 3 gr)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-01-18 12:27:02
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > 40 MB w Play - 12,30 zl (100 kB - 3 gr)

    W mojej taryfie niestety jest po staremu (3gr za 10kB)

  • 16. Data: 2009-01-18 13:16:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    SDD napisal(a):

    > 40 MB w Play - 12,30 zl (100 kB - 3 gr)

    50 MB w Simplus - 10zl. Rozliczanie do 1 bajta.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2009-01-19 05:58:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > Na razie na karte i czekam na rozstrzygniecie reklamacji.
    > P2p mam akurat w koncowej czesci jelita grubego, zatem jesli odblokuja voipa

    Ale jestes swiadom ze w Orange miedzy toba a internetem jest proxy ktory
    nawet podmienia obrazki i ich rozdzielczosc jak uzna to za stosowane ?

  • 18. Data: 2009-01-23 12:24:31
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 13:16:40 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > 50 MB w Simplus - 10zl. Rozliczanie do 1 bajta.

    I rozumiem, że za te 10 zł miesięcznie można utrzymać ważność konta?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 19. Data: 2009-01-23 17:44:28
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jan Bartnik napisal(a):

    > I rozumiem, że za te 10 zł miesięcznie można utrzymać ważność konta?

    pakiet jest ważny 30 dni lub do wyczerpania limitu 50MB. Gdy nastąpi jedna z
    tych rzeczy - możesz kupić następny.
    Są jeszcze 20MB za 5zł.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 20. Data: 2009-01-23 18:43:04
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 17:44:28 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > pakiet jest ważny 30 dni lub do wyczerpania limitu 50MB. Gdy nastąpi jedna z
    > tych rzeczy - możesz kupić następny.
    > Są jeszcze 20MB za 5zł.

    Ale to nie zmienia faktu, że przy skromnym używaniu cena za MB wychodzi
    identyczna w większości sieci, bo 50 PLN raz na kwartał to minimum.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik