  • 1. Data: 2013-09-25 20:15:52
    Temat: Najtańszy abonament na kartę?
    Od: Jaanwillem Rutger van Obesrauer <j...@a...com>

    Witam, w której sieci jest teraz najtaniej jeśli chodzi o połączenia do
    wszystkich krajowych numerów?

  • 2. Data: 2013-09-25 20:22:43
    Temat: Re: Najtańszy abonament na kartę?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-25 20:15, Jaanwillem Rutger van Obesrauer pisze:
    > Witam, w której sieci jest teraz najtaniej jeśli chodzi o połączenia do
    > wszystkich krajowych numerów?

    A ile dzwonisz w miesiącu?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-09-25 20:40:29
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-25 20:15, Jaanwillem Rutger van Obesrauer pisze:
    > Witam, w której sieci jest teraz najtaniej jeśli chodzi o połączenia do
    > wszystkich krajowych numerów?

    Właśnie pisałem dziś, szkoda że nie czytasz grupy. W Lycamobile masz
    najtaniej, jesli chodzi o rozmowy, od 29 zł/30 dni darmowe rozmowy do
    wszystkich plus nielimitowane smsy w Lycamobile. BTW, trochę mnie dziwi
    małe zainteresowanie tematem tej sieci. Wygląda na to, że ludzie znają
    tylko Orange i Play ;P

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 4. Data: 2013-09-25 20:40:50
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.09.2013 20:40, DJ Abelson(R) pisze:

> [...]
    > wszystkich plus nielimitowane smsy w Lycamobile. BTW, trochę mnie dziwi
    > małe zainteresowanie tematem tej sieci. Wygląda na to, że ludzie znają

    nie. To co napisałeś w poprzednim wątku, jest mało zrozumiałą
    informacją. wielu z nas nie jest kobietami i nie potrzebuje paplać na
    okrągło przez telefon. ja mam 300minut poza sieć, za niecałe 15zł i w
    zupełności mi to wystarcza.
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-09-25 20:51:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Sep 2013 20:15:52 +0200, Jaanwillem Rutger van Obesrauer
    <j...@a...com> wrote:

    >Witam, w której sieci jest teraz najtaniej jeśli chodzi o połączenia do
    >wszystkich krajowych numerów?

    A które święta są lepsze? Te kwietniowe czy te grudniowe?
    Nie ma czegoś takiego jak abonament na kartę przede wszystkim więc nie
    wiem o co pytasz.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-09-26 15:00:08
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-25 20:40, DJ Abelson(R) pisze:

> [...]
    > wszystkich plus nielimitowane smsy w Lycamobile. BTW, trochę mnie dziwi
    > małe zainteresowanie tematem tej sieci. Wygląda na to, że ludzie znają

    Zabawne - ja w Play mam nielimitowane rozmowy do wszystkich i nie
    limitowane rozmowy do play za 29/mc. W czym Twoja sieć jest lepsza?

  • 7. Data: 2013-09-27 08:38:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Sep 2013 20:40:29 +0200, DJ Abelson(R) napisał(a):

    > Właśnie pisałem dziś, szkoda że nie czytasz grupy. W Lycamobile masz
    > najtaniej, jesli chodzi o rozmowy, od 29 zł/30 dni darmowe rozmowy do
    > wszystkich plus nielimitowane smsy w Lycamobile.

    To juz nie jest najtaniej. To jest normalnie.

    > BTW, trochę mnie dziwi małe zainteresowanie tematem tej sieci.

    A czym sie tu interesowac :-)

    Ewentualnie ... jaka reklama, takie zainteresowanie.

    J.

  • 8. Data: 2013-10-09 13:30:48
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-26 15:00, PlaMa pisze:

    > Zabawne - ja w Play mam nielimitowane rozmowy do wszystkich i nie
    > limitowane rozmowy do play za 29/mc. W czym Twoja sieć jest lepsza?

    Okazuje się, że jest lepsza w darmowych smsach do wszystkich. Myślałem,
    że darmowe smsy są tylko do Lyca, jednak wysyłam od 2 tygodni smsy do
    innych sieci a z konta nic nie ubyło. Żeby mieć to samo w Play, musisz
    dopłacić 9 zł, więc mamy już 38 zł. Za złotówkę więcej masz w Lyca to
    samo co powyżej plus 500 MB internetu. Piłka po pańskiej stronie, Panie
    PlaMa...

  • 9. Data: 2013-10-12 01:35:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-09 13:30, DJ Abelson(R) pisze:

> [...]
    > dopłacić 9 zł, więc mamy już 38 zł. Za złotówkę więcej masz w Lyca to
    > samo co powyżej plus 500 MB internetu. Piłka po pańskiej stronie, Panie

    Każdemu dopasuje co innego. Ja mam większość kontaktów w play co
    sprawia, że zazwyczaj nie wygaduje nawet tych 29 zł.

    Dodatkowo były promocje na doładowania w play, przez co przez 3 miesiące
    użytkowania minimax wydałem 98 zł z czego 93 mam ciągle nietknięte a
    jeszcze z 30 zł na koncie promocyjnym.

    Łącznie wygadałem już od początku tej taryfy ponad 3 godziny i
    kosztowało mnie to teoretycznie 5 zł (wraz z smsami i netem, których nie
    chce mi się podliczać). Wątpię, żebym lepiej wyszedł na Twojej Luce