  • Data: 2013-10-09 13:30:48
    Temat: Re: Najtańszy abonament na kartę?
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-26 15:00, PlaMa pisze:

    > Zabawne - ja w Play mam nielimitowane rozmowy do wszystkich i nie
    > limitowane rozmowy do play za 29/mc. W czym Twoja sieć jest lepsza?

    Okazuje się, że jest lepsza w darmowych smsach do wszystkich. Myślałem,
    że darmowe smsy są tylko do Lyca, jednak wysyłam od 2 tygodni smsy do
    innych sieci a z konta nic nie ubyło. Żeby mieć to samo w Play, musisz
    dopłacić 9 zł, więc mamy już 38 zł. Za złotówkę więcej masz w Lyca to
    samo co powyżej plus 500 MB internetu. Piłka po pańskiej stronie, Panie
    PlaMa...