  • Data: 2013-10-12 01:35:37
    Temat: Re: Najtańszy abonament na kartę?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-09 13:30, DJ Abelson(R) pisze:

    > Okazuje się, że jest lepsza w darmowych smsach do wszystkich. Myślałem,
    > że darmowe smsy są tylko do Lyca, jednak wysyłam od 2 tygodni smsy do
    > innych sieci a z konta nic nie ubyło. Żeby mieć to samo w Play, musisz
    > dopłacić 9 zł, więc mamy już 38 zł. Za złotówkę więcej masz w Lyca to
    > samo co powyżej plus 500 MB internetu. Piłka po pańskiej stronie, Panie
    > PlaMa...

    Każdemu dopasuje co innego. Ja mam większość kontaktów w play co
    sprawia, że zazwyczaj nie wygaduje nawet tych 29 zł.

    Dodatkowo były promocje na doładowania w play, przez co przez 3 miesiące
    użytkowania minimax wydałem 98 zł z czego 93 mam ciągle nietknięte a
    jeszcze z 30 zł na koncie promocyjnym.

    Łącznie wygadałem już od początku tej taryfy ponad 3 godziny i
    kosztowało mnie to teoretycznie 5 zł (wraz z smsami i netem, których nie
    chce mi się podliczać). Wątpię, żebym lepiej wyszedł na Twojej Luce