  • Data: 2024-09-08 15:50:42
    Temat: Re: Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-09-2024 o 14:32, Trybun pisze:

    > Cos nie tak z tym co widzę powyżej, "Jak mieli, to dlaczego nie
    > przeniosłeś"? Nie mam pojęcia jakimi motywami się kierowała
    > konsultantka, powiedziała że nie może i tylko tyle.

    A, że Ty chciałeś od Play przenieść?
    No to zmianą startera się nie da, bo to jest w obu przypadkach P4, tylko
    taryfa inna.
    Takie przeniesienie robi się własnoręcznie, albo w BOK Fakt Mobile, a
    nie w salonie.

    A tak swoją drogą,
    > przy przenosinach z Play do FM nie potrzeba żadnych starterów, czystych
    > sim-kart itp rzeczy.

    Wiadomo, to nie jest żadne przeniesienie.

    > Jak najbardziej jest od tego.

    Mylisz się.
    U żadnego operatora wirtualnego, a takim jest Fakt Mobile, nie
    dostaniesz wsparcia w salonie regularnego operatora.
    Niezależnie czy będzie to Heyah, Nju, Plush, czy nawet Orange Flex.

    > Myślisz że taki Play obsługuje klientów FM
    > na piękne oczy a nie na mocy obowiązującej umowy?

    Salony Play wcale ich nie obsługują.

    > Nie przenieśli, do przenosin musiałem skorzystać z BOK FM i dopiero ci
    > przenieśli.

    Nie przenieśli, tylko zmienili taryfę na FM.
    Mylisz czynności formalne.