    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Najtańsze auto z sensem jakie się da
    Date: Fri, 5 Nov 2010 09:12:04 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Wymagania:
    > -tanie w zakupie
    PUNTO 1
    ASTRA 1
    > -ekstremalnie tanie w eksploatacji
    PUNTO 1
    > -szybkie w naprawie
    PUNTO 1 z silnikami 1.1 i 1.2

    > -klima by się przydała (może być manual)
    i moze jeszcze dzialajaca?;P

    > -GAZ i bardzo mało palić ma (mało = mniej niż 12 litrów)
    albo stary diesel wolnossacy cos pokroju vw polo
    http://otomoto.pl/volkswagen-polo-diesel-diesel-dies
    el-diesel-C15816384.html
    przyklad: za niecale 2 kafle a jezdzi

    > -BEZPIECZNE

    wyklucza wszystkie pozostale wymagania - w szczegolnosci cene

    > -jak by paliło 7l/100 LPG to było by jeszcze lepiej - są takie ?
    7l raczej srednie szanse
    natomiast 5-6l diesla realne
    lpg w punto 75 (1.2l) minimalnie udalo mi sie spalic 7 litrow jak jechalem
    ok 150km z predkoscia ok 40 na godzine (szklanka + ciezka sniezyca)

    tomat byłby plusem

    raczej minusem przy takim przebiegu

    > co kupować ?
    >
    > -lanos 98 ????
    > -punto 1 - to to jest bezpieczne ?
    bezpieczne nie, tanie tak
    > co jest tanie i są części ? astra1 ???

    astry punta, seicento, stare polo i golfy (ogolnie wszystko co bylo
    popularne i duzo jezdzi lub jezdzilo po drogach)

    > dobrze myślę czy jakieś inne ?
    >
    > mitsu galant 92'+ ?
    tanie w naprawie? zartujesz sobie?

    > toyota jakaś ?

    corolla e11 :) nie do zabicia. ale nie znajdziesz w takim pulapie cenowym