  • Data: 2010-11-06 01:13:12
    Temat: Re: Najtańsze auto z sensem jakie się da
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-05 21:41, hamberg wrote:

    > na 31litrach robie ok 240km w Wrc. O jakim miescie piszesz?

    GOP. Lanosa nie mam już ze 3 lata.

    > no sorry ale te 100KM w lanosie to jakis zart

    1.5 16V ma ~100KM fabrycznie, na gazie ma mieszalnik więc moc spada. Nie
    bardzo jednak rozumiem na czy ma polegać "żart".

    > - nawet na benzynie to
    > auto to mul totalny. 90KM w ciezszym fiacie tipo masakruje 100konnego
    > lanosa.

    Super. I co z tego? Pali Ci 15L. Mi paliło 10L. Wylewasz 1/3 paliwa w
    atmosfere.

    > nic u mnie nie smierdzi

    Czas więc zastanowić sie gdzie ucieka ci 1/3 paliwa. Bo innym nie
    uciekało - inni to ja i dwóch znajomych w tym jeden z instalacją
    fabryczną. Dla równowagi - znam też jednego kolesia ktory do dzisiaj
    jeździ lanosem LPG ktory pali ponad 17L gazu i zamiast poszukac
    przyczyny uszkodzenia jak mu grzecznie radzę pokemon tenże od 2 lat (jak
    kupił) drze japę jakoby Lanos był najgorszym samochodem na świecie pod
    względem spalania. Widocznie to tańsze niz odwiedzenie gazownika.