    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Najszybszy na dzien dzisiajszy PC...
    Date: Thu, 12 Jan 2012 12:59:43 +0100

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości
    news:bwlyutyj93sc.dlg@hell.heaven...
> [...]
    -8mb-1066mhz-i2051737051.html

    > Swietnie koresponduje tytul watku z tym co piszesz w kolejnych postach :-)

    Mysle na glos - jesli Ci to przeszkadza zmien kanal ;)

    Przeczesalem cennik najblizszego sklepu i jesli sie nie myle to
    szalu nie ma. Wszystkie procki poza jednym mieszcza sie ponizej
    1500zl. Nawet sporo ponizej. To jesny sygnal, ze ten jeden jedyny
    ma taka cene tylko po to zeby nikt go nie zamawial ;)

    Roznica realnej wydajnosci miedzy i7-960 a i7-990X jak znam zycie
    bedzie na poziomie kilku %. Doplacac za to 3000zl to juz glupota.

    Szczerze mowiac od dluzszego czasu nie sledze rynku i nie wiem
    jakiej spodziewac sie roznicy wydajnosci miedzy takim Q6600
    a w sumie z niewiele wiekszym zegarem i7. Wyniki testos sugeruja
    spora roznice - nawet 5-7 razy. Prawda to?