  • 101. Data: 2019-01-03 22:16:58
    Temat: Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Akarm <a...@w...pl> w artykule
    <news:5c2e70c3$0$496$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > To, że ktoś zacznie na samochód mówić "zegar", nie sprawi zmiany
    > znaczenia. Jeśli nieuk zacznie na lampę mówić malowidło, to może go
    > zrozumieć tylko jemu podobny nieuk.

    A nie przeszkadza Ci, że klepsydrą nazywa się zegar piaskowy, a nie wodny?

    A nie przeszkadza Ci, że w SJP PWN nie znajdziesz używanego przez półtora
    wieku znaczenia onegdaj jako ,,przedwczoraj"? Przecież bez tego nie da się
    zrozumieć Sienkiewicza.

    A dlaczego jak nieuk używasz dziwacznych cudzysłowów zamiast polskich?

    Na koniec wreszcie: Dlaczego uczepiłeś się tylko jednej osoby, choć
    powinieneś doczepić się każdej wiadomości, gdzie jest wspomniana ,,żarówka"
    LED? Dlaczego nie zwracasz uwagi na to, że ograniczanie ogólnego terminu
    ,,świetlówka" do lamp jarzeniowych też jest błędem logicznym? Dlaczego nie
    piszesz ,,świetlówka diodowa"?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 102. Data: 2019-01-03 22:44:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 22:16, Andrzej P. Wozniak pisze:

    > A nie przeszkadza Ci, że klepsydrą nazywa się zegar piaskowy, a nie wodny?

    Nie. Nie przeszkadza mi.

    > A nie przeszkadza Ci, że w SJP PWN nie znajdziesz używanego przez półtora
    > wieku znaczenia onegdaj jako ,,przedwczoraj"? Przecież bez tego nie da się
    > zrozumieć Sienkiewicza.

    Przeszkadza.

    > A dlaczego jak nieuk używasz dziwacznych cudzysłowów zamiast polskich?

    To tylko zaznaczenie wyrazu. Równie dobrze mogłem podkreślić czy pogrubić.

> [...]
    > ,,świetlówka" do lamp jarzeniowych też jest błędem logicznym? Dlaczego nie

    Coś Ci się pomieszało, nie uczepiłem się jednej osoby. Przypomnę że
    tylko zaintrygowało mnie przeciwwskazanie wentylacji ze względu na
    malowidła sufitowe. I tylko to mnie zaintrygowało.
    A że inni zaczęli wypisywać durnoty, to już nie moja wina.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 103. Data: 2019-01-03 23:46:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2019 22:44:18 +0100, Akarm napisał(a):

    > Nie. Nie przeszkadza mi.

    > Przeszkadza.

    A nie przeszkadza ci, ze ktos dopisal piate znaczenie do slowa
    "myszka" ?

    To czemu ci przeszkadza dopisek do slowa plafon ?

    J.

  • 104. Data: 2019-01-04 00:03:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > https://www.2bm.pl/plafony
    > https://www.ceneo.pl/Lampy_sufitowe/Rodzaj:Plafony.h
    tm
    > https://mlamp.pl/11-lampy-sufitowe-plafony
    > https://www.homebook.pl/produkty/plafony

    Właśnie o tym napisałem wyżej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 105. Data: 2019-01-04 00:22:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 23:46, J.F. pisze:

    > To czemu ci przeszkadza dopisek do slowa plafon ?

    O jakim dopisku do słowa plafon piszesz? Prosiłbym o wskazanie, bez tego
    jest niezbyt łatwo...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 106. Data: 2019-01-04 00:35:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2019 00:22:45 +0100, Akarm napisał(a):

    > O jakim dopisku do słowa plafon piszesz? Prosiłbym o wskazanie, bez tego
    > jest niezbyt łatwo...

    Nie ma ? To napisz propozycje, zeby dopisali.

    A jak nazywales myszke przy komputerze, zanim dopisali ?

    J.

  • 107. Data: 2019-01-04 10:03:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nie. Nie przeszkadza mi.

    Sprawdz sie
    http://buzz.gazeta.pl/buzz/13,156947,7224,jest-jeden
    -tato-a-dwoch-najprosciej-byloby-ojcow-ale-w-tym.htm

    J.

  • 108. Data: 2019-01-04 11:04:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 00:35, J.F. pisze:
> [...]

    Zostawiłem cały wpis, żebyś nie musiał długo szukać.
    Ponawiam pytanie, tym razem wyraźniej: jaki dopisek do słowa plafon mi
    przeszkadza?

    > Nie ma ? To napisz propozycje, zeby dopisali.

    Tego zupełnie nie rozumiem.
    Dlaczego ja miałbym chcieć, żeby jakiś dopisek ktoś dopisywał do słowa
    plafon?

    > A jak nazywales myszke przy komputerze, zanim dopisali ?

    Nie nazywałem tego urządzenia inaczej, to od razu była mysz.
    Ale nigdy nie wpadłem na jakiś idiotyczny pomysł, żeby np. na krzesło
    mówić wrotki, albo na buty mówić rękawiczki, co miało miejsce w dyskusji
    powyżej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 109. Data: 2019-01-04 11:09:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 10:03, J.F. pisze:

    > Sprawdz sie
    > http://buzz.gazeta.pl/buzz/13,156947,7224,jest-jeden
    -tato-a-dwoch-najprosciej-byloby-ojcow-ale-w-tym.htm

    Poległem: 9/11 - nigdy w życiu nie przypuszczałem, że poprawnie będzie
    również bohaterzy i cesarzowie. :D
    Okazuje się, że nawet Miodek nie ma w zasadzie nic przeciwko takim odmianom.
    Pewnie za mało współczesnych książek (Internetu?) przeczytałem. ;)
    Bohaterzy wyjątkowo mocno mnie rażą.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 110. Data: 2019-01-04 11:55:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >odmianom.
    >Pewnie za mało współczesnych książek (Internetu?) przeczytałem. ;)

    Wiecej czytania Miodka, niz czepiania sie pytajnikow na newsach :-P

    >Bohaterzy wyjątkowo mocno mnie rażą.

    Mnie razi dżojstik, softłer i hardłer :-)

    A ciebie powinna razic myszka :-P

    J.