eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNajsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie › Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Date: Sat, 29 Dec 2018 18:55:39 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Musisz zrobić jak ja - polecieć do marketu i wybrać kilka o największej
    mocy i zobaczyć jak to świeci.
    Mnie wyszło, że najlepszy stosunek ceny do użyteczności to ledy 12W z
    Bricomana, ale żywotność jest dyskusujna bo zależnie od partii
    wytrzymują od 6m do jakichś 2 lat (obecnie mniej więcej tyle mają
    najstarsze i świecą).

    Jeśli to ma być pojedyncza żarówa to za mało będzie, ale w
    kinkietach/żyrandolach gdzie jest ich trzy to świeci aż miło. Wg mnie
    jaśniej niż klasyczne setki. Mój brat też miał jakieś lampy chyba
    wyładowcze na e27 co generalnie jest jasne ale nie do pokoju - no i
    rozmiar większy. Wspominam tak dla ciekawości.