  • 1. Data: 2012-10-06 17:57:47
    Temat: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
    Od: KJ <K...@w...pl>

    Szukam Netbooka do 1200zł
    w tej cenie sprzęt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

  • 2. Data: 2012-10-06 22:14:44
    Temat: Re: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Szukam Netbooka do 1200zł
    > w tej cenie sprzęt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

    15"? To moze Fujitsu AH531 B950 3GB 500GB, ew. cos na AMD.

  • 3. Data: 2012-10-06 22:47:04
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > 15"? To moze Fujitsu AH531 B950 3GB 500GB, ew. cos na AMD.

    Netbook 15"? Toż to już będzie aspirować do notebooka :)

  • 4. Data: 2012-10-07 07:35:51
    Temat: Re: Najlepszy netbook do 1200z? na dzisiaj?
    Od: KJ <K...@w...pl>

    W dniu 2012-10-06 22:14, Q pisze:

    > 15"? To moze Fujitsu AH531 B950 3GB 500GB, ew. cos na AMD.

    kurcze napisałem netbook, 12" to absolutne MAX

  • 5. Data: 2012-10-07 10:01:33
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-10-06, KJ <K...@w...pl> wrote:
    > Szukam Netbooka do 1200zł
    > w tej cenie sprzęt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

    IMO niezmiennie rządzą ASUS'y na Intel Atom. Wybór jest spory: większe,
    mniejsze, z lepszą i gorszą baterią. Do 1200 zł znajdziesz coś na N2600
    z baterią 6-komorową (>7 godzin).

    pozdrawiam,
    PK

  • 6. Data: 2012-10-07 11:31:08
    Od: KJ <K...@w...pl>

    W dniu 2012-10-07 10:01, PK pisze:

    > IMO niezmiennie rządzą ASUS'y na Intel Atom. Wybór jest spory: większe,
    > mniejsze, z lepszą i gorszą baterią. Do 1200 zł znajdziesz coś na N2600
    > z baterią 6-komorową (>7 godzin).

    już znalazłem, najwydajniejszy netbook w tej cenie, NOWOŚĆ:
    http://allegro.pl/szok-acer-one-2x1-4ghz-c877-2gb-32
    0gb-hdmi-bt-i2666929860.html

    ten procek bije wszystkie atomy N2600 N2800 AMD C60 czy E450 i jest
    dwukrotnie szybszy

    tylko że teraz mam faktycznie dylemat bo za 1200 kupie lapka nowego B960
    z DVDRW

    http://www.x-kom.pl/p/103975-notebook-laptop-15,6-ac
    er-tm5760z-b960-3gb-320-dvd-rw-srebrny.html

    i co tu wybrać...

  • 7. Data: 2012-10-07 11:38:10
    Od: KJ <K...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=y0nMTAE6nLU

  • 8. Data: 2012-10-07 11:51:38
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-07 11:31, KJ pisze:
    > tylko że teraz mam faktycznie dylemat

    Przejdź się najpierw na dziwki, okej?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-10-07 11:55:49
    Od: KJ <K...@w...pl>

    W dniu 2012-10-07 11:51, $heikh el $hah pisze:

    > Przejdź się najpierw na dziwki, okej?

    wyznaję zasadę że za zdradę psychiczną lub fizyczną powinna być kara śmierci

  • 10. Data: 2012-10-07 11:59:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-07 11:55, KJ pisze:

    > wyznaję zasadę że za zdradę psychiczną lub fizyczną powinna być kara
    > śmierci

    Znaczy: dla dziwki?!

    --