  • 1. Data: 2012-10-06 02:19:52
    Temat: Plustek OpticPro ST64+ - polaryzacja zasilacza YS-1015-T15
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Kupilem skaner Plustek OpticPro ST64+ niestety bez zasilacza. Wiem, ze
    potrzebuje on 15V i 1A (zasilacz YS-1015-T15). Niestety nigdzie nie moge
    znalezc polaryzacji. Przypuszczam, ze jak w wiekszosci urzadzen "+"
    ulokowany jest w srodku, jednak pewnosci nie mam.... Ktos zna odpowiedz?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2012-10-06 11:26:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    astro pisze tak:

> [...]
    > nigdzie nie moge znalezc polaryzacji. Przypuszczam, ze jak w
    > wiekszosci urzadzen "+" ulokowany jest w srodku, jednak pewnosci

    Masz w domu miernik? To wsadź kabel USB do portu i przedzwoń gniazdko
    zasilające :)

    Jeśli końcówka miernika okaże się zbyt gruba do gniazdka to przedłuż
    sobie igłą.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-10-07 01:30:14
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    PiteR wrote in <news:XnsA0E47471D120Delektronik@localhost.net>
    > Masz w domu miernik? To wsadź kabel USB do portu i przedzwoń gniazdko
    > zasilające :)

    Tez kiedys na to wpadlem :)
    http://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/p
    l.comp.sieci/BGRJcPQ-uuQ

    Miernik mam w domu do ktorego wracam tylko na weekendy. Wlasnie dokopalem
    sie do miernika - rzeczywiscie "+" jest wewnatrz wtyczki.
    Dzieki zyczliwemu grupowiczowi dowiedzialem sie o jeszcze jednej cesze
    tegoz skanera. Moga wystapic problemy z wykryciem skanera podczas
    instalacji, czego rozwiazaniem jest wykonanie nastepujacej magicznej
    sztuczki:
    - odlaczamy kable
    - podlaczamy skaner kablem USB do komputera
    - podlaczamy zasilacz do pradu
    - wkladamy wtyczke zasilacza do skanera

    Jesli pozniej przy probie skanowania rowniez nie jest wykrywany, pomaga
    odlaczenie i ponowne wlaczenie wtyzki zasilacza.

    Dziekuje za udzielona pomoc :)

    Swoja droga urzadzenie napedzic mozna nawet 12V mocnym zasilaczem. Dziala
    wlasnie dzieki 12V 1.5A zasilaczowi do dyskow twardych.
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/11/MOLEX-4pin-DC5.5-2
    .5mm.jpg
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info