    From: zdyboo <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Najlepszy Imege Viewer za 35USD
    Date: Tue, 27 Jul 2010 12:03:20 +0200

    W dniu 2010-07-27 08:57, Marx pisze:
    > Np chcialbym aby w podgladzie pelnoekranowym dalo sie wyswietlac jako
    > tekst dowolne pole z EXIFa, albo maly histogram.

    Mnie z EXIFa, brakuje tylko rodzaju szkła jakim było robione zdjęcie,
    reszta pożądanych danych przeze mnie jest.
    Histogram jest właśnie w tym samym okienku co EXIF, podczas podglądu
    ekranowego, trzeba tylko zakładkę przełączyć.

    > Wybor do wysylania mailem tez jest upierdliwy - pierwsze zdjecia widac
    > co wybieram, ale jak chce do wyboru dolozyc kolejne to juz nie mam
    > podgladu tylko same nazwy obrazkow.

    No jak nie ma, jak jest i to na kilka sposobów:
    1. Zaznaczyć miniaturki w FS i dać wyślij emilem.
    2. Zaznaczyć jedno zdjęcie i dokładać poprzednie - wyświetla się
    miniaturka obok lity plików
    3. Przy wyborze dodatkowych zdjęć przełączyć się na widok miniatur -
    aczkolwiek działa tylko z tymi formatami, które Windows rozpoznaje.

    --
    Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
    [MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]