  • Data: 2014-01-13 12:39:41
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" lb0h59$gb5$...@n...news.atman.pl

    > A czy cena ma znaczenie w oznaczeniu modelu
    > dysku WD BLACK to WD BLACK bez względu na cenę :)

    To nawet nie nazywa sie HDD, ale SSHD.

    +> I nie 3 (od 3 do 4) razy wg Twojej miary, ale wg uniwersalnej.

    > Fakt przegiąłem z tym 3x

    A czym nie przeginasz?

    > ale ogónie ceny poszło sporo w górę jeśli chodzi o pamięci.

    Zaryzykuję. ;)

    > Jakiś mit, SSD są raczej bezpieczne a jedyna wada
    > że jak padnie to na amen, nie da da się załatać
    > sectora na krótko.

    I mitem jest moja mikroSDHC... Sam zauwazyłeś, że nie ma już OCZ.

    > Tego i tak nikt nie czyta, wszystko idzie do
    > pieca gdzie oddzielają metale od reszty ..

    Pewnie tak, o ile reklamacje są masowe.

    > Ja w swoim zabiłem baterię przez to że laptop był
    > cały czas podpięty do sieci a aku po prostu siedział
    > w laptopie.

    FS radził, aby podłączać stale, o ile jest taka możliwość.
    Efekt? Z akumulatora zostało 8% -- pod pełnym obciążeniem
    na nic nie starczy. Oszczędnie gospodarując -- można mieć
    UPS na kilka minut. I tyle wystarczy, bo notebook od dawna
    jest ,,przenośnym/lekkim komputerem stacjonarnym''.

    1 TB by przydał się, ale i tak będzie dobrze.

    Pieniądze warto skierować na tablet.

    1 GB RAMek; 3G;, GPS; 10" (co najmniej) i wysoka
    rozdzielczość oraz sensowny GPU; 4 rdzenie CPU

    Mile widziany Snapdragon 600, ale na razie to chyba droga zabawka.
    Za jakiś czas zapewne nie będzie już słabszych, ale z innej strony
    patrząc -- za jakiś czas i mnie nie będzie.

    One Glass Solution odpada -- można zarysować nawet palcem!!!!!
    Smartofn najpierw miał dwie folie, później jedną, którą usunąłem
    ze 2 miesiące temu -- i niedawno zauważyłem rysę -- najwyraźniej
    ,,wykonaną'' ruchem lewego kciuka.

    Okulary z ,,plastykowymi'' szkłami (ale z superpowłokami
    antyrefleksyjnymi i zarazem utwardzającymi) w tym samym
    czasie nie załapały żadnej rysy aż tak mocno/wyraźnie
    widocznej.

    Okulary wkładam do pojemnika (futerału) gdy zdejmuję
    na dłużej niż na kilka minut -- podobnie ze smartfonem.
    Smartfon wsuwam do futerału z grubej, świńskiej, czarnej :)
    (malowanej) skóry. Odpada możliwość zarysowania w futerale
    czy w efekcie wsuwania bądź wysuwania z futerału, gdyż ta
    rysa jest krzywą, wskazującą na ruch wykonany lewym kciukiem...

    Nie jestem dzieckiem bawiącym się piaskiem w piaskownicy
    i raczej często myję ręce.

    Na szczęście rysa nie przeszkadza.
    (ale na pewno osłabia szkło i nie rokuje dobrze)

    -=-

    Nowy Monster tanieje:

    http://www.ceneo.pl/26991348 <-- 814 pln (IMO nadal kosztuje za dużo)

    --