  • Data: 2014-01-13 14:50:31
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Santana nabazgrał(a):
    > Napędy optyczne sony były raczej tanie (i całkiem dobre), ale od pewnego
    > czasu ich w hurtowniach nie widzę. Vaio dość drogie ale i tak przy
    > ogryzku sony to cienias :)

    Napęd optyczny to skala micro zobacz RTV, obecnie SONY ma LCD z ekranami LG
    tylko czemu ten sam ekran zamknięty w LG kosztuje powiedzmy 3000 a z logo
    SONY 4500 ? ostatnio kupowałem TV i to pamiętam bo chwilę się wahałem na
    SONY ale nie przy takiej różnicy cen.

    To fakt, nikt nie ma takiej przebitki jak ogryzek.