  • Data: 2014-01-13 12:03:05
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" lb06fo$555$...@n...news.atman.pl
    > Ale to coś kosztuje 3 (albo i 4) razy więcej niż sam HDD.

    A czy cena ma znaczenie w oznaczeniu modelu dysku WD BLACK to WD BLACK bez
    względu na cenę :)

    > I nie 3 (od 3 do 5) razy wg Twojej miary, ale wg uniwersalnej.

    Fakt przegiąłem z tym 3x ale ogónie ceny poszło sporo w górę jeśli chodzi o
    pamięci.

    > Ponadto wystarczy mi czytania i wadliwości SSD.

    Jakiś mit, SSD są raczej bezpieczne a jedyna wada że jak padnie to na amen,
    nie da da się załatać sectora na krótko.

    > Nawet taki dysk nie ma gwarancji -- bo jeśli tak
    > padnie, że nie będę mógł go skasować a będę miał
    > na nim ważne/tajnowojenne ;) pliki, to jednak nie
    > wypuszczę go ze swoich rąk...

    Tego i tak nikt nie czyta, wszystko idzie do pieca gdzie oddzielają metale
    od reszty ..

    > Problem zakupu dysku odkładam -- dysk z kiciusia (netbooka) powędruje
    > do notebooka, a kiciuś zadowoli się Toshibą o pojemności 320 GB,
    > którą wygospodarowałem usuwaniem śmieci. Netbook Acera (emachines)
    > ma ponad 3 lata, ale wygląda jak nowy. Zepsuł się jedynie akumulator,
    > który serwis Acera wymienił (za freeko -- w ramach gwarancji) na
    > nowy, dwakroć pojemniejszy. Nowy akumulator nie wykazuje zużycia.
    > Korzystam z netbooka jak z komórki czy tabletu -- ładuję jego
    > akumulator i rozładowuję, używając netbooka bez podłączenia do sieci.

    Ja w swoim zabiłem baterię przez to że laptop był cały czas podpięty do
    sieci a aku po prostu siedział w laptopie.