    From: "Chris" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Date: Fri, 10 Jan 2014 15:20:49 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" laor8s$k27$...@n...news.atman.pl
    > "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl
    > serii monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Więc masz czy nie masz?

    Ale ty jesteś tępy ... sorry .. bez komentarza .. nawety nie potrafisz
    zrozumić co ktoś pisze.

    > To prawda -- wczoraj widziałem 500 GB.
    > Po co komu dzisiaj tak mały dysk?
    > Nie rozumiem.

    Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz
    rozumiesz ??

    > A jaki masz interfejs? Bo ja chcę dysk włożyć do laptopa.

    SATA ... :)

    > To nieprawda.

    To prawda.

    > Nie jest -- toż piszę, że nie jest. Słyszę wentylator, nie dysk.

    I tu się zgadzamy.

    > Platinum nie produkuje dysków.

    Ale firmuje swoją nazwą i dyski są sprzedawane jako Platinum a co siedzi w
    środku to już zależy co tanio kupili.

    > Podobnie z OCZ -- sprzedawca twierdził, że OCZ produkuje dyski
    > magnetyczne.

    Nie ma już takiej firmy jak OCZ.

    > Ja chcę do laptopa.

    To weż WD Black bez kieszeni, chyba najmniej awaryjne do tego wydajne i
    mające długą gwarancję (60 miesięcy)

    > Zewnętrznych mam kilka -- może siedem...
    > Jeden (500 GB) oczyściłem latem, aby zbakapować dysk, który

    J/w choć żaden producent nie daje gwarancji 100% działania.

    > I ten wyjazd został skutecznie zmarnowany urazem akustycznym,
    > jaki mnie spotkał za sprawą Monstera Pentagramu.

    A co to ma wspólnego z dyskiem ?