  • 1. Data: 2012-05-17 18:08:00
    Temat: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Ranking - wpisywać co przyjdzie do głowy (generalnie używane) :),
    proponuję 3 kategorie:

    *Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):

    -najlepsze auto za 5k pln

    -najlepsze auto za 20k pln

    -najlepsze auto za 50k pln

    -najlepsze auto za 95k pln

    *Kategoria Performance (dla tych co najlpesze=najszybsze):

    -najlepsze auto za 5k pln

    -najlepsze auto za 20k pln

    -najlepsze auto za 50k pln

    -najlepsze auto za 95k pln

    *Kategoria Komfort (dla tych co najlpesze=naj dobajerowane,wygodne,ciche,..):

    -najlepsze auto za 5k pln

    -najlepsze auto za 20k pln

    -najlepsze auto za 50k pln

    -najlepsze auto za 95k pln

    pomiędzy kategoriami auta mogą być te same, bo może coś być
    i wygodne i szybkie, lub szybkie i relatywnie oszczędne,
    innych kombinacji już chyba nie ma w praktyce :)

  • 2. Data: 2012-05-17 20:15:10
    Temat: Re: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 17 May 2012 16:08:00 +0000 (UTC), Michał wrote:

    > *Kategoria Performance (dla tych co najlpesze=najszybsze):
    >
    > -najlepsze auto za 5k pln

    Swift GTI

    > -najlepsze auto za 20k pln

    Honda Civic Type-R

    > -najlepsze auto za 50k pln

    Mitsubishi Lancer EVO

    > -najlepsze auto za 95k pln

    Subaru Impreza WRX STi

  • 3. Data: 2012-05-17 20:54:43
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik " Michał"

    > Ranking - wpisywać co przyjdzie do głowy (generalnie używane) :),
    > proponuję 3 kategorie:

    > *Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):

    W 124 200D

    > *Kategoria Performance (dla tych co najlpesze=najszybsze):

    W124 300E AMG

    > *Kategoria Komfort (dla tych co najlpesze=naj
    > dobajerowane,wygodne,ciche,..):

    W124 300TD

    ;-)

  • 4. Data: 2012-05-17 21:03:35
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-17 20:15, Tomasz Pyra wrote:

    > Swift GTI

    > Honda Civic Type-R

    > Mitsubishi Lancer EVO

    > Subaru Impreza WRX STi

    Strasznie tendencyjnie :-)))

    I dlaczego do 95k lepsza impreza od Lancera ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2012-05-17 21:22:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 17 May 2012 21:03:35 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > I dlaczego do 95k lepsza impreza od Lancera ?

    A podobno niedoinwestowany Lancer jest szybszy od niedoinwestowanej
    Imprezy, ale pod doinwestowaniu kolejność się zamienia :)

  • 6. Data: 2012-05-17 21:31:32
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-17 21:22, Tomasz Pyra wrote:

    > A podobno niedoinwestowany Lancer jest szybszy od niedoinwestowanej
    > Imprezy, ale pod doinwestowaniu kolejność się zamienia :)

    Hmmm... :-) Dziwne, zawsze mi się wydawało, że jednak Lancer górą :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 7. Data: 2012-05-17 22:02:46
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 20:15:10 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Swift GTI
    > Honda Civic Type-R
    > Mitsubishi Lancer EVO
    > Subaru Impreza WRX STi

    I wszystko w temacie :-)

  • 8. Data: 2012-05-17 22:37:10
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Hmmm... :-) Dziwne, zawsze mi się wydawało, że jednak Lancer górą :-)

    nie bądź tendencyjny ;-)

    brat

  • 9. Data: 2012-05-17 22:44:50
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > *Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):
    >
    > -najlepsze auto za 5k pln

    Astra F

    > -najlepsze auto za 20k pln

    Astra G

    > -najlepsze auto za 50k pln

    Astra H

    > -najlepsze auto za 95k pln

    Astra J

    > *Kategoria Performance (dla tych co najlpesze=najszybsze):
    > -najlepsze auto za 5k pln

    Astra F

    > -najlepsze auto za 20k pln

    Astra G turbo

    > -najlepsze auto za 50k pln

    BMW E46

    > -najlepsze auto za 95k pln

    BMW E60

    > *Kategoria Komfort (dla tych co najlpesze=naj
    > dobajerowane,wygodne,ciche,..):
    >
    > -najlepsze auto za 5k pln

    Astra F

    > -najlepsze auto za 20k pln

    Citroen C5

    > -najlepsze auto za 50k pln

    BMW 7 w tej cenie

    > -najlepsze auto za 95k pln

    BMW 7 w tej cenie

    ;-)

    brat

  • 10. Data: 2012-05-17 23:20:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-17 22:44, bratPit pisze:

    > Astra F

    Lepiej P306. Przynajmniej nie biodegraduje się w oczach. Więc
    sumarycznie wyjdzie taniej.

    > Astra G

    Powiedzmy, że bym się zgodził. Toporne i ubogie dość, więc mało
    psujliwe. Chociaż ja i tak bym wybrał coś innego. ;)

    > Astra H

    Wolałbym Fokę.

    > Astra F

    Byle stara beta to objedzie.

    > Astra G turbo

    Znajdź niedobitą. ;)

    > BMW E46

    Chyba, że serię 1 z czymś mocniejszym dałoby się wyrwać w cenie.

    > BMW E60

    Duże, krowiaste. Lepiej Z4. :P

    > Astra F

    Safrane. Albo XM. :P

    > Citroen C5

    Fakt. I potem długo długo nic. Zakładając, że chcemy coś w miarę świeżego.

    > BMW 7 w tej cenie

    Albo VelSatis. :P

    > BMW 7 w tej cenie
    >
    > ;-)