  • 11. Data: 2011-06-14 22:59:23
    Temat: Re: Najlepsze auto do 15 000 zł
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 22:53, kamil d pisze:

    > Ni ma bata, bier Gulfa, po 5 latach sprzedasz drożej niż kupisz, tedek
    > będzie ci produkował paliwo w baku a spod maski co 10 000km będą się
    > wysypywać nowe części. Na Allegro pełno okazji, pierwszy właściciel
    > emerytowany oficer bundeswehry, syn architekt, żona lekaż, córka

    LekaRZ ;)

    > adwokat, 9 auto w rodzinie, stan kolekcjonerski, gratka dla konesera marki.
    >
    > Gorzej tylko jak ci oleju w silniku zacznie przybywać ;)

    Oj tam czepiasz się, dziewczyna ma kolegę, który doradził i grzecznie
    zadała pytanie.
    Ktoś ją ukierunkował że Golf i A3 to fura przekozak i wszystkie inne to
    złom robiony na tajwanie przez koreańczyka z korzeniami chińskimi.
    Owszem golf ma tanie części i ogólnie to proste toczydło ale dla kogoś
    kto każdy duperel będzie robił u mechanika nie robi to większej różnicy,
    jak mechanik jest znajomy i sprawiedliwy każde auto naprawi za rozsądne
    pieniądze a jak trafi się bandyta obedrze ze skóry.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-06-14 23:10:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 21:43:46 +0200, "Agata" <b...@g...pl> said:

    > Witam

    Cześć.

    > Jakie jest Waszym zdaniem najlepsze,

    Najlepsze.

    > najtańsze

    Najtańsze.

    > auto do 15 000 zł

    Coś tu, q... nie gra.
    Albo najtańsze, albo do 15 tysięcy.

    > które
    > spokojnie przejdzie jeszcze 100 000 km w ciągu 5 lat

    > Takie po remoncie.

    > . Wiem jest trochę w necie

    To, śmiało!

    > mi. ten ciekawy artykuł:

    Raczej bełkot.
    Pisałaś sama, czy ktoś z rodziny?
    Bo błędy takie same robicie.

    > Pytanie czy rzeczywiście najtaniej wyjdzie samochód marki Tata?

    Jeśli tata będzie po remoncie, w cenie do 15 tysięcy, to kto wie, może
    przejedzie jeszcze 100 000 km.

    > Znajomi mówią
    > mi że lepiej kupić Audi A3 lub Golfa

    To kup.
    Chyba, że im nie wierzysz.

    > bo nie straci na wartości prawie nic

    A, ty o lokowaniu kapitału?
    Lepiej wyjdziesz wpłacając te pieniądze na lokatę terminową.

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-06-14 23:29:18
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 21:43, Agata pisze:
    > Witam
    >
    > Jakie jest Waszym zdaniem najlepsze, najtańsze auto do 15 000 zł które
    > spokojnie przejdzie jeszcze 100 000 km w ciągu 5 lat.

    serwisowane do końca, z realnym przebiegiem

  • 14. Data: 2011-06-15 09:45:16
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Cze, 22:29, "Agata" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Dałam linka znajomemu do Waszych wypowiedzi na nk i mi odpowiedział tak:
    >
    > http://otomoto.pl/bmw-750-C18880623.htmlhttp://moto.
    allegro.pl/bmw-e38-750ia-okazja-i1667898771.html

    > Hehehe :)

    Dokladnie. Trzymaj sie glownie ofert zawierajacych nastepujace slowa
    kluczowe:
    - OKAZJA,
    - STAN IGLA,
    - NIC NIE STUKA NIC NIE PUKA
    - UZYTKOWANY PRZEZ KOBIETE
    - KUPIONY OD DZIADKA
    - TYLKO LAC I JECHAC
    (koniecznie pisanych wielkimi literami)

    --
    amos

  • 15. Data: 2011-06-15 09:51:06
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 14 Cze, 22:52, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    > Gładko się nabieracie na ten spam :P

    Łykają jak gęsi żarcie z rury.... :)

  • 16. Data: 2011-06-15 13:02:46
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Gorzej tylko jak ci oleju w silniku zacznie przybywać ;)

    Takie auta z reguły mają magnetyzer więc wszystko będzie OK.

  • 17. Data: 2011-06-15 13:04:16
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Dałam linka znajomemu do Waszych wypowiedzi na nk i mi odpowiedział tak:

> [...]

    Ale zauważyłaś, że te ogłoszenia to Ci dał najtańsze z 2000 i najdroższe z
    1994? To że ktoś wystawia auta w tak wysokiej cenie, nie znaczy, że ktoś je
    kupi.
    Jak sobie wyświetlisz wszystkie auta z danego rocznika, to zobaczysz, że w
    2000 średnia cena to mniej więcej 24kzł, a w 1994 średnia wynosi około
    11kzł.
    Ten najtańszy (16kzł), który Ci podesłał ma przebieg 320kkm. Czyli będzie
    miał 420kkm jak nim przejedziesz tyle co zamierzasz. Będzie ciężko go
    sprzedać za 6kzł za te 5 lat.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 18. Data: 2011-06-15 15:45:43
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/06/2011 21:33, masti wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 19:43:46 +0000 osobnik zwany Agata
    > wystukał:

    > służbowe

    Nie sądzę, jeśli firma kupuje takiego trupa, to nie chcę widzieć jak na
    pracownikach oszczędza. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 19. Data: 2011-06-15 19:43:23
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2011-06-14 21:58, =Marcos= pisze:

    > Za 15000zł typowo kupisz Golfa z rocznika 2000-2001.

    Paranoja! Od miesiąca nie mogę pozbyć się A4 B5 Avant z 2000 roku, z
    nieśmiertelnym dieslem. Cena jest nawet niższa, ale potencjalni nabywcy
    kończą rozmowę, kiedy słyszą, że wóz ma 220 kkm na liczniku - dla
    większości to jest nie do przeskoczenia, jeden wprost stwierdził (przez
    telefon), że to na pewno jeżdżący złom.

    Jakby było 195 kkm to pewnie dawno bym zapomniał, że mam taki samochód.

  • 20. Data: 2011-06-15 21:00:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-15 19:43:23 +0200, Krzysiek Matyasik <m...@w...pl> said:

    > potencjalni nabywcy kończą rozmowę, kiedy słyszą, że wóz ma 220 kkm na liczniku

    Czym się przejmujesz?
    Jeśli nie pytają o przebieg, a to, co na liczniku, to ustaw tyle, ile
    powinno być wg kupującego.
    ;>

    ("...no, dobra, ładnie, ładnie, a ile ma na liczniku?
    - A jak pan sądzi, ile?
    - To ja pytam.
    - OK, ale niech pan zgadnie, ile?
    - 175 kkm?